Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

aa, da er det littt mere styr enn jeg så for meg :P   trur ikke jeg gidder å begynne med det med det første :P   må nesten ha tlf i orden,  hater når det blinker rødt på navien når den mangler sim osv : ) 

Skrevet

Min også blinker hver gang jeg starter bilen. Men jeg har ikke simkort da. Men er jo bare og skru av tlf når jeg starter bilen. Har blitt en vane det nå :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Har 4 spacere på 10 mm liggende. De fulgte med bilen. Har bare glemt de. Og har ikke bolter til de :P

Skrevet

Må vel ha noe mer enn 10mm? Kan skaffe deg 5 - 20mm med bolter for 500kr for to stk....

Nei takk. Kan lage selv gratis om jeg skulle trenge mer spacing. Bolter for jeg 10 stk for en 150 lapp. Muligens billigere :P

Skrevet

Hadde ikke du Valsa buer bak da ? Da kan du sikker ha 20mm. Jeg kjører 15mm uten problem med vanlige buer. Trur jeg kunne hatt 17-18 også. Er lit penere når dekkene kommer litt ut.

Har du litt subbing framme forreste ? Min subber i innerskjermene av til når jeg svinger av inn mot en bratt gate f.eks. Derfor trur jeg spacere framme er dårlig deal : /

Skrevet

Nei takk. Kan lage selv gratis om jeg skulle trenge mer spacing. Bolter for jeg 10 stk for en 150 lapp. Muligens billigere :P

lager du spacere!? hey...hook meg opp a!!! :P

Skrevet

Er valsa buer ja. Kan nok ha mye felg og dekk bak :P

Ingen subbing noe sted på min. Kan ha fult rattutslag uten noe kontakt i buene.

Har 245,35,20 og 275,30,20

Skrevet

Da ha jeg ett hakk høyere profil enn deg så da er nok derfor.hadde samme dim som deg på rh felgene, og det gikk godt.. Den blir vell ørlite høyere framme når jeg får på hr fjærene, så da er de kanskje nok til at de gå klart :). Hsr forsåvidt ikke så mye å si når det bare er plastikk det treffer da : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...