Gå til innhold

E38 740. "ALPINA "

Share

Anbefalte innlegg

aa, da er det littt mere styr enn jeg så for meg :P   trur ikke jeg gidder å begynne med det med det første :P   må nesten ha tlf i orden,  hater når det blinker rødt på navien når den mangler sim osv : ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Må vel ha noe mer enn 10mm? Kan skaffe deg 5 - 20mm med bolter for 500kr for to stk....

Nei takk. Kan lage selv gratis om jeg skulle trenge mer spacing. Bolter for jeg 10 stk for en 150 lapp. Muligens billigere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke du Valsa buer bak da ? Da kan du sikker ha 20mm. Jeg kjører 15mm uten problem med vanlige buer. Trur jeg kunne hatt 17-18 også. Er lit penere når dekkene kommer litt ut.

Har du litt subbing framme forreste ? Min subber i innerskjermene av til når jeg svinger av inn mot en bratt gate f.eks. Derfor trur jeg spacere framme er dårlig deal : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ha jeg ett hakk høyere profil enn deg så da er nok derfor.hadde samme dim som deg på rh felgene, og det gikk godt.. Den blir vell ørlite høyere framme når jeg får på hr fjærene, så da er de kanskje nok til at de gå klart :). Hsr forsåvidt ikke så mye å si når det bare er plastikk det treffer da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...