Robin L Skrevet Mai 6, 2014 Share Skrevet Mai 6, 2014 aa, da er det littt mere styr enn jeg så for meg trur ikke jeg gidder å begynne med det med det første må nesten ha tlf i orden, hater når det blinker rødt på navien når den mangler sim osv : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2014 Min også blinker hver gang jeg starter bilen. Men jeg har ikke simkort da. Men er jo bare og skru av tlf når jeg starter bilen. Har blitt en vane det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Tok noen bilder av bilen på 17 Mai. Andy520iA, Beivakongen og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ser bra ut! Men er du mot spacere? Hadde ikke vært feil med litt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Har 4 spacere på 10 mm liggende. De fulgte med bilen. Har bare glemt de. Og har ikke bolter til de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Må vel ha noe mer enn 10mm? Kan skaffe deg 5 - 20mm med bolter for 500kr for to stk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Må vel ha noe mer enn 10mm? Kan skaffe deg 5 - 20mm med bolter for 500kr for to stk.... Nei takk. Kan lage selv gratis om jeg skulle trenge mer spacing. Bolter for jeg 10 stk for en 150 lapp. Muligens billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hadde ikke du Valsa buer bak da ? Da kan du sikker ha 20mm. Jeg kjører 15mm uten problem med vanlige buer. Trur jeg kunne hatt 17-18 også. Er lit penere når dekkene kommer litt ut. Har du litt subbing framme forreste ? Min subber i innerskjermene av til når jeg svinger av inn mot en bratt gate f.eks. Derfor trur jeg spacere framme er dårlig deal : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Nei takk. Kan lage selv gratis om jeg skulle trenge mer spacing. Bolter for jeg 10 stk for en 150 lapp. Muligens billigere lager du spacere!? hey...hook meg opp a!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Er valsa buer ja. Kan nok ha mye felg og dekk bak Ingen subbing noe sted på min. Kan ha fult rattutslag uten noe kontakt i buene. Har 245,35,20 og 275,30,20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Da ha jeg ett hakk høyere profil enn deg så da er nok derfor.hadde samme dim som deg på rh felgene, og det gikk godt.. Den blir vell ørlite høyere framme når jeg får på hr fjærene, så da er de kanskje nok til at de gå klart . Hsr forsåvidt ikke så mye å si når det bare er plastikk det treffer da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Plutselig mangla lista mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 Plutselig mangla lista mi image.jpg Hvem side er dette? kan muligens skaffe til deg om du ikke har bestilt alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 26, 2014 Share Skrevet Mai 26, 2014 bakdør førerside... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Bak bakdøra på førersiden ja. Shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå