Muztang289 Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 110 grader er helt vanlig på M62 motorene etter hva jeg har lest og hørt, og min har alltid vært det uten å ta noen form for skade av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Kjørte hjem fra jobb på torsdag. Bilen var litt rar og kjøre syns jeg. Den ristet litt. Fant ikke noe feil. Så etter litt begynnte bilen og humpe litt smått også kom lyden av flatt dekk. Jeg har så liten dekk profil at jeg ikke la merke til at dekket var flatt. Yttersiden av felgen har ikke blitt skadet siden felgen holdt seg på innsiden av den felg beskyttelses kanten på dekket. Fikk dratt av hjulet å håpet at felgen ikke var skadet. Ser ut til at felgen også er hel på innsiden. Den har også holdt seg på gummien. Men lakken på felgen ser ut til å ha blitt litt slitt på innsiden. Så da er det bare å kjøpe nye dekk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Lite luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Er bare noen få uker siden alle hjula ble sjekket for luft. Så må ha blitt lekasje et sted vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 utrolig fin den e38en din en fryd og se på tråden.og helt rått med de felgene om du har noe e38 deler liggende så send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Takk for det du.. Har noe gammelt liggende. Noen lister til frontfanger. Nesten komplett sett intreørlister. Venstre frontlykt med steinsprut i glasset. 2 stk venstre grøftelys med knust glass. Plast grillen i frontfanger. Kjølekanaler til frambremsene. Standard hatthylle i grå/svart. Mye mulig det ligger mer her også. Men husker ikke alt i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Da skjer det litt her. Bestillt nye dekk til 20" Kommet rust i hjulbuen bak. Mest sansynlig pga valsing og skadet lakk som følge av dette. Fikser hjulbuene på begge sider samtidig i tilfelle det samme er på vei til å skje der. Blir også ordnet inne i hjulbuen så det ikke samler seg dritt oppe i kanten. Bilen sendes til lakkereren til Mandag. Når bilen er tilbake fra lakk selges den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Blir siste gang jeg får se denne på vei til/fra jobb da andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Ja. Har litt andre planer fremmover. Men blir muligens en artig BMW igjen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Når bilen er tilbake fra lakk selges den ? :0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Jeg blir neste eiger Bare å slå seg løs nå. Er på leting etter noe annet. trenger cash om det brått dukker opp noe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Hehe ja, vi bytter likt D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Selge grom vogna [-o< ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Gratulerer med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Takk for det. Blir hentet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå