Gå til innhold

Turmalinviolet e46 320i - BBS RS II


Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

Har samme strekk på mine i 17" framdekka blir det lite strekk i :/

http://tyrestretch.com/archive-11/galle ... ang_ns2_2/

dette er 215/35/18 Nankang på 8,5" satser på at det blir greit.. eller tror du jeg burde ha tatt 205/40 elns?

Legg ut flere bilder =D

Det kommer, det kommer! akkurat nå er den helt original og lite spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger kommer i morra, da blir det prøvemontering :D uten dekk riktignok...

Har også bestilt tid hos valsespesialisten til lørdag 7. sep 8)

Coilovers er sendt, men får ikke til å spore de, får prøve igjen i morra og se om jeg får opp noe på tracking nummeret da :) De blir sendt fra England, så satser på at det ikke tar så alt for lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sinnsykt spent på hvordan det blir selv, gleder meg massemasse til coilovers og dekk kommer! :D

Fikk felga i dag, så ut som forventa, ikke strøkne, men tilsynelatende bra felger 8) Blir nok et lite vinterprosjekt å få de strøkne :)

20130829_184409_zpsea397b84.jpg

20130829_182035_zps4121241f.jpg

20130829_183313_zps0a7b6b22.jpg

20130829_183240_zps07b1347d.jpg

20130829_182007_zps598ea6e0.jpg

BBS RS II + BBS CH 8)

20130829_184800_zpsbf8a7b64.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en bråsjans og bestilte et par nankang ns-20 i 215/35/18 som skal på framdekka. Bak blir det 235/40/18 :)

Du er klar over at det blir en syk forskjell mtp høyden på selve dekket foran og bak? :P

Ellers er det sykt fete felger du har fått tak på! Blir spennende å se den med god senk.

Edit: Og fargen på bilen er helt rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en bråsjans og bestilte et par nankang ns-20 i 215/35/18 som skal på framdekka. Bak blir det 235/40/18 :)

Du er klar over at det blir en syk forskjell mtp høyden på selve dekket foran og bak? :P

Ellers er det sykt fete felger du har fått tak på! Blir spennende å se den med god senk.

Edit: Og fargen på bilen er helt rå!

Hehe, vet det blir noe sært, men det har seg slik at det allerede sto på 235/40/18 på framhjula med masse mønster. Prøver i første omgang å sette disse på bakhjula ettersom det ikke er så lenge igjen av sesongen. Dekk skal nok av hjula igjen når vinterhjula kommer på, da skal bbs'ene få en liten shinings :)

Helt ærlig, så likte jeg ikke helt fargen på bilen når jeg kjøpte den :roll: Men, den har vokst på meg. Nyvasket i solskinn, så er den faktisk ganske så rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har bilen vært til en noe forsinka valsing, fornøyd med resultatet!

Blir muuligens montering av coilovers på fredag 8)

Har bare fått tatt noen dårlige telefonbilder av gørrskitten bil på vei hjem :P

Profila er, som venta ganske drøy bak ifht framme, det blir det gjort noe med til våren. Tenker å gå for 235/30/18 istedet for 235/40 som er der nå.

6171gj519vj43dfrnj1r.jpg

nhwvzlsl9tpoubbri9ij.jpg

kaa565idkuqrjly9nzwi.jpg

n1nj6iph9xqgcbnp0xx3.jpg

p1f8ga1r26glv4husd2q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns faktisk det ble litt lite profil på framhjula, får se det ann når jeg får montert coilovers hvordan det blir da. Kan være den store forskjellen på fram- og bakdekk som gjør at det ser smått ut også.

Tok noen litt bedre bilder etter en rask vask i dag :)

Femmern hadde sikkert hatt godt av en kjapp vask, men gadd ikke i dag :roll:
8nn266wwktbpojxacve1.jpg

3nh06d1bi7fsgmn78til.jpg

sioaknjh11tcekjnaeu9.jpg

fs9gww9daadmfv7qdm2w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel første bildet jeg ser av M5'n din dal-z! du er mer på med e46'n din jo! :P

Hehe.. Har ikke lagt ut så mye bilder av den på forumet, bare noen bilder i "dagens shapshot" tråden og slikt :lol: Har ikke gjort noe med den og har egentlig ingen planer, så har ikke gadda å lagd noe tråd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...