TommyNgu Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Hei, jeg lurte på hva som er spesielt med en BMW E39 Shadowline iforhold med en vanlig E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Svarte lister utvending istedenfor chrome lister utvendig, kun rundt vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 støtlister på dører og skjermer. på støtfangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 -og lista øverst på dørpanelet innvendig. helt inntil ruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 er ikke slik på e38, min e38 er org shadowline med chrome på den invendige listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 jepp. det var det på min også.. jeg folierte denne sort, da man kunne se den blanke listen igjennom sotfilmen på vinduene. det var ikke pent. rart at e39 får denne lista sort ved shadowline og ikke e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Støtlister på støtfanger i svart er vel kun på prefacelift det vel? Jeg har facelift og lakkerte lister. Jeg glemte de innvending listene helt inntil vinduet ja. Som space-ace nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 mine skal og bli svart. Otis: det kan nok stemme at preface har sorte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 Noen som vet om svart taktrekk er spesielt for shadowline eller det er valgfritt? På Audi S-line er svart taktrekk en del av S-line pakka slik jeg har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 taktrekket har ikke noe med shadowline å gjør nei. kanskje på de nyeste bilene. de vet jeg ikke noe om. på de "eldre" fikk man det med mpakken og som individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 OK takk for svar. Da er det sikkert M-pakke på min. Har i hvert fall svart taktrekk og M-ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå