MariusW Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 223 hk hørtes ut som en voldsom økning. Det meste jeg har sett til 320d er " forventet effekt ca 200hk Max effekt 213" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Da er den nye BCS Automotive eksosen fra powervalve.co.uk montert Detter var en meget enkel prosses Måle opp kapp punkt ved bruk av den nye potta, kapp, demontere potta fra gummi oppheng, puss kanten ved kutte, sette på skjøtestykke, montere den nye potta i skjøtestykke og gummi oppheng og skru til mutrene på bosal eksos klemmene FERDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 223 hk hørtes ut som en voldsom økning. Det meste jeg har sett til 320d er " forventet effekt ca 200hk Max effekt 213" Hørtes mye ut ja skal få tatt en benking viss min skal til pers, så har jeg noe eksakt å gå etter tror det er mye fantasi tall ute å går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Lurer litt på å hive på en leppe eller noe lignende på fronten, noen tanker om det anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Vorsteiner er en sikker vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Vorsteiner er en sikker vinner. Hmm, finner kun Vorsteiner Leppe til M3 fangeren :-/ litt drykt å kjøpe ny Vorsteiner fanger med leppe i carbon til 17000 å mn har lyst noe annet en den vanlig mn det blir vel sikkert den, billig og grei løsning da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Fin coupe med riktig farge Hvordan ble vinkelen på enderørene i forhold til fangeren? Syns det ser ut som at den står skeivt på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Meget bra, skal komme med noen bilder etter vask ikveld Tror "Leppe-problemme" er fikset å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Fin coupe med riktig farge Hvordan ble vinkelen på enderørene i forhold til fangeren? Syns det ser ut som at den står skeivt på bildet. Takktakk, er ikke skeiv nei skal love deg at det er grundig sjekket, for det er det værste jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Det er bra, for det ser veldig rart ut når de er skeive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Det er bra, for det ser veldig rart ut når de er skeive Er i grunn ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Da ble det ny eksos å en ny sticker fikk en ide en kveld å mått bare se hvordan det ble liker det så langt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian89 Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Nydelig bil! Fornøgd med eksosen? kanskje du kan få lagt ut eit lydklipp evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Nydelig bil! Fornøgd med eksosen? kanskje du kan få lagt ut eit lydklipp evt? TakkTakk Fornøgd med eksosen vet ikke om det er så stor forskjell jeg, kan prøve å få lagt ut et klipp når jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Da er vi hjemme fra treff å jaggu ble det ikke med en pokal hjem Fikk pokal får treffets "Fineste Bil", det er jo gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå