Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

har byttet til powerflex i hele understellet , satt på bilstein coilovers B14 og senket ganske mye , men får ikke noe gamber bak :( !

foran er det camber automatisk siden jeg senker den ,

og forrige e46 jeg hadde ble det camber på når jeg senket den ...

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg har kjøpt camberjustingsstag fra gs. men det va til e36 men tror den er lik. du kan justere camberen ganske negativ med disse vis det er d du er ute etter. ps vis du bestemer deg for å bytte til stagene så anbefaler jeg deg og kjøpe 2 nye bolter for det er stor sansynelig at di org camberjusteringsboltene kneker

Skrevet
jeg har kjøpt camberjustingsstag fra gs. men det va til e36 men tror den er lik. du kan justere camberen ganske negativ med disse vis det er d du er ute etter. ps vis du bestemer deg for å bytte til stagene så anbefaler jeg deg og kjøpe 2 nye bolter for det er stor sansynelig at di org camberjusteringsboltene kneker

takk for info :) hvor sitter de orginale ? er de på spindelen bak eller i andre enden ?

Skrevet

her er et bilde du kan se dem på. vis du ikkje klarer å se dem så kan jeg merke det med en ring. sitte festet på den laveste plassen på traversen og på den laveste foringen på svingarmen

ps dette er på e36 men mener og huske at e46 er nesten identiske på hvordan opphenge er laget

dnyht6ifxv06z85fzl20.jpg

Skrevet
her er et bilde du kan se dem på. vis du ikkje klarer å se dem så kan jeg merke det med en ring. sitte festet på den laveste plassen på traversen og på den laveste foringen på svingarmen

ps dette er på e36 men mener og huske at e46 er nesten identiske på hvordan opphenge er laget

[ Bilde ]

takker :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Ja man kan justere litt, men ikke nok for stance/bane-folka. Kan også justere spissing foran og bak samt camber foran hvis man fjerner styrepinnen i topplageret.

Skrevet
Ja man kan justere litt, men ikke nok for stance/bane-folka. Kan også justere spissing foran og bak samt camber foran hvis man fjerner styrepinnen i topplageret.

hvordan justerer du bak orginalt ? i bunn av "bærearmen" ? sett at det er en bolt der som er litt rar :P

Skrevet
Stemmer. Siter en eksenterbolt der. Kan justeres relativt lite dog. En grad ca.

[ Bilde ]

takker :) da skal jeg prøve det , ikke mye man får justert sikkert , men sikkert bedre enn sånn det er nå :P

Skrevet

Bare for å spørre da, men hva skal du med camber egentlig? Det sliter bare dekka ujevnt og da må man nesten bytte dekk hvert år. Det ser sikkert kult ut, men kun på bane/show.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...