emirdruzic@yahoo.no Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Jeg tror jeg kjøpte feil grill til bilen min skulle hatt egentlig vanlig krom hva synes dere
emirdruzic@yahoo.no Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 kjøpte hos ebay Litt fristende å byte med noen mot vanlige krom
awt Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Har en original i krom liggende jeg om du er interssert, men det er de sikkert noen som bor litt nærmere deg som har også.
emirdruzic@yahoo.no Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 La meg tenke lit noen dager ,da kan vi bytte om du vil ha den mot din som er vanlig kroma ,,,er det den som er på bildet på bilen nå
emirdruzic@yahoo.no Skrevet April 25, 2013 Forfatter Skrevet April 25, 2013 Slik som den jeg vil ha ,,,,,er du villig til å bytte mot den som jeg har
StigJ Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Grillen på bildet der var jo perfekt til sort bil! Diskré men likevel så forsvinner den ikke slik som de helt sorte. Synes det så riktig så classy ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå