karolinef Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 (Visste ikke hvor jeg skulle poste dette hen, så prøver her.) Har sett litt på finn hva disse e46'ene ligger til å ser at prisene varierer veldig. Jeg har en 2001 mod e46 318i, som er godt tatt vare på og servicer fulgt. Den har gått 140000 km. Har vel mesteparten av det vanlige utstyret som el. vinduer, el.speil, cruisecontroll, antispinn, abs, sportseter, xenonlys osv. Ganske fin lakkmessig. Interiøret er svart med trelister, og veldig pent. Skal på etterkontroll til uka, da den mest sansynlig blir EU godkjent for to nye år. Har ikke fått tatt skikkelige bilder av den, disse var eneste jeg hadde nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Nå har ikke jeg studert markedet for e46 318 preface på en stund men 30-40 kanskje? Om den er såpass bra og "ryddig" som det ser ut som utifrå det du skriver og bildene dine da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Ser nå at biler som har gått omtrent det dobbelte av det min har gått, og et år eldre ligger til 50k. ser jo også at det er veldig opp og ned, noe som gjør det litt vanskelig. Ifølge forige eier som hadde pratet med bilia var ca prisen for det 70-80. Greit å spørre her så ser jeg ihvertfall hva noen mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fin bil, Karoline! Ville lagt den til 52.000 ink. reg. Solgte selv en E46 2003-modell 316i i oktober for ca. 70000,-. Den hadde gått 170000, ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Da var nok min synsing litt lav, men jeg kan ikke forstå annet enn at man må være heldig om man får 70-80 for denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 28, 2013 Forfatter Share Skrevet April 28, 2013 Mente ikke at det var det jeg kunne få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Om den ser ut slik som på bildene og PKK i orden lav Km 50-55 Burde være en Ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Den er nok finere i virkeligheten enn på bildene. var ikke så bra kvalitet på disse bildene. Takk for svar, tar nok å beholder den en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå