OleE30 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hei. Bilen er da en Bmw E46 sedan, med 1,9 liters motor. Planene for bilen er ikke sinnsyke, men forskjellige småting skal bli gjort. Er selvfølgelig ting som blir gjort som ikke er skrevet opp her, men dere får følge tråden og se hva som skjer Planene for bilen: (x) M-tech framfanger (o) Coilovers (x) 19" felger (o) Angel eyes 6000k (x) Xenon pære (4000k eller 6000k?) (o) Sota blinklys (x) Sota sideblinklys (x) Led baklykter (x) Nye lykteglass (o) Bærearm H.S foran (o) Vindusheis V.S foran (o) Carbonlister (folie) (x) Sluttpotte (o) Sort grill Bilde fra jeg fikk bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Ser bra ut dette blir veldig bra med planene i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 La carbonfolie på interiørlistene. Kjente at jeg ikke gadd å begynne å pusse, så da prøvde jeg heller noe nytt. Selv ble jeg ganske fornøyd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Ser bra ut dette blir veldig bra med planene i boks Takker! Coilovers er også ankommet! Bilder kommer når de er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Da var coiloversene montert! Gjorde seg i forhold til orginal fjærer/dempere! Nesten i bunn fremme og helt i bunn bake! Skal finjustere mere senere ettersom at de kan sige opp til 20mm etterhvert. Noen som vet hvorfor dette skjer? Funket for noen dager siden, og plutselig en dag jeg skulle starte den ble det slik? De første gangene rettet det seg opp etter en stund, men nå gjør det ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hvilke coilovers har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Hvilke coilovers har du? Tuningart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Det displayet ditt er en sak for Neo og Morpheus! Du får google og søke her inne, på "pixelfeil". Da finner du ut litt mer, og hvem som fikser sånt. Husker det ikke i slengen. Ble bra med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Folieringa så jo bra ut! Når planan e i boks blr det jo en kjempebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Det displayet ditt er en sak for Neo og Morpheus! Du får google og søke her inne, på "pixelfeil". Da finner du ut litt mer, og hvem som fikser sånt. Husker det ikke i slengen. Ble bra med senk! Takker for hjelp! Ble veldig greit det ja. Er jo en helt annen bil med senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Det displayet ditt er en sak for Neo og Morpheus! Du får google og søke her inne, på "pixelfeil". Da finner du ut litt mer, og hvem som fikser sånt. Husker det ikke i slengen. Ble bra med senk! Takker for hjelp! Ble veldig greit det ja. Er jo en helt annen bil med senk! Folieringa så jo bra ut! Når planan e i boks blr det jo en kjempebil! Ble rimelig fornøyd med listene. Faren min sa når han så hvordan det ble at jeg måtte gjøre det samme med "treverket" i Dodgen hans (den i bakgrunnen på midterste bilde) Ja, tror det blir bra! Er bare ikke helt sikker på hvilke felger jeg skal gå for. Lurer litt på M-felgene til E60 i 18". Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Var ute å knipsa noen bilder Beklager Iphone kvaliteten på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleE30 Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Prøvde noen M3 Competition felger på bilen, men leverte de tilbake da jeg synes de ble for brei på bilen. Kunne selvfølgelig ha valset, men da får jeg heller prøve de etter jeg har valset. Glemte selvfølgelig å ta bilde av bilen med felgene... Når jeg satte tilbake 17" felgene, stilte jeg den enda litt ned foran og bak. Bilder kommer Vurderer å selge bilen etter jeg har fått m-tech fanger foran. Bare å komme med bud om noen er interiserte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå