Pimmer'n_e30 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hallo, etter og hatt bilen min en god stund nå så tenkte jeg det var på tide og lage en liten tråd. Har også en E30 325i som skal pusses opp og få nytt hjerte:) Planer for bilen: Sote rutene helt frem (utført) Svart grill (utført) Supersport black evolution (utført) Csl replica felger (utført) Csl Front fanger Csl Koffert lokk M-Tech bakfanger Hel lakkering Blackline baklykter Sånn så bilen ut da jeg henta den Fått byttet grill og sota ruter Montert felger og senk Tok noen nye bilder her om dagen da jeg venta på en kompis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Perfekt Takk, blir godt og få den ferdig:) gjør ikke noe og få brukt litt penger på E30'n igjen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Gleder meg til å se den med csl delene jeg Pim Har ikke sett at du har lagd en tråd før nå Har du på e30'n også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Nydelig blir nok bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 er ikke så ofte inne her:P Kommer vel tråd om E30'n når jeg starter på den igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Oktober 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2013 Da var bilen hel lakkert og fått på nye deler! Men det gikk bare 4 uker føre den ene carbon spliteren ble borte så da ble det til at jeg kjøpte dtm leppa og montere den, synes at bilen ble finere med dtm leppa:) Så her kommer det noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Lekkert Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Fin bil:)Har hatt noen fine turer med den bilen der tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå