Gå til innhold

bensinslanger

eliot
 Share

Anbefalte innlegg

hei hvor får man kjøpt skikklige, orginale bensinslanger . prøvde å bestille fra koed men det var ikk orginal vare enda jeg bestilte på org nr .

det man får kjøpt rundt omkring er stort sett bare skrap .

noen gode tips hvor man får tak i skikkelig vare hen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm hvis disse slangene er skrap så hadde vel hydroscand, TESS og etc sliti med salg på disse. Og jeg solgte en god del bensin slange når jeg jobbet på Hydroscand fordi originale bensin slanger holdt ikke lengden. Samtidig som bil verkstedet omkring kjøpte disse slangene på grunn holdbarheten. Så spørsmålet blir hva er det slangen går igjennom siden disse er skrap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg bestilte på koed på org nr kom det no som ikke ligna på de orginale hvertfall , rart en org slange holder i 20 år og kjøper du på biltema eller en bilrekvista butikk kanskje fra et halvt år te 2 .

hydroscan har vi ikke i byen her , å tess er det så dårlig service at jeg ikke orker å handle der .

men jeg tar gjerne i mot tips på bra slanger til bensin system å hvor man får kjøpt det henn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige kvalitet på slanger hos bilrekvisita butikker. Og som de fleste som driver med slanger sier så er det nesten som fersk vare det bør ikke ligge lenge over lengre tid, spesielt hvis det er i en butikk...... Er det bare TESS du har der som slangebutikk? eventuelt GS Hydro, Dunlop Hiflex etc.. Eller så er det å anbefale armert bensinslange hvis det er snakk om mye ytre påkjenninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit at en del av biltemas slanger er uarmerte og egentlig bare dritt, men har brukt slanger fra både Tess og Isenteret og alt fungerer som det skal :)

Hvis du har god tid og vil ha gromme slanger, pleier jeg bestille en del meter fra Summit Racing med Earls stålomspunnede slanger, de er veldig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna Biltema slanger.

Byttet 5 bensinslanger for ca 9mnd siden. en av de var biltema pga jeg gikk tom for bensinslanger fra TESS. biltemaslangen lekker nå, oppdaget dette i dag på vei til jobb, lukter bensin lang vei og slangen har mange hakk som går langs slangen, ikke på tvers, men langs slangen. Ser ikke ut som om de tåler oppvarming og nedkjøling slik som er vanlig i nordisk klima ved kjøring/parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...