Gå til innhold

Ess tuning Spm!

miktor
 Share

Anbefalte innlegg

ESS er er å anbefale, men har du nyere BMW enn 2007 er det fare for at BMW har lagt inn en sperre. Denne sperren gjør at du ikke får programmert gjennom OBD kontakten og man må ut med bilens hjerne og programmere denne. Anbefaler deg å ringe de og høre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESS er er å anbefale, men har du nyere BMW enn 2007 er det fare for at BMW har lagt inn en sperre. Denne sperren gjør at du ikke får programmert gjennom OBD kontakten og man må ut med bilens hjerne og programmere denne. Anbefaler deg å ringe de og høre selv.

Ja fare for dette har eg hørt.

Sendte ein epost og fekk dette bekrefta!

Då funke vel ikkje systemet til Bluefin heller kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer nok ikke, min 2009 1 serie ble programert via OBD.

Samme med min 2009 520D.

Ess leverer alltid bra varer, anbefalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min sin 116d, 2009 måtte de ha ut hjernen på for å programmere, og det samme gjaldt for naboen sin nedtunede 320d fra 2008 med 150 eller 163 hk. Så kan hende dette da kun gjelder for nedtunede versjoner, men at det er galt er jeg ikke med på. Var de hos ESS som forklarte meg det! Uansett, ring inn å hør med de selv, det er alltid best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biler med edc17 kan være låst, derav kan ikke en 163hk som er nedjustert til 150hk være låst, da det er en m47n2 motor som bruker edc16 styring.

Det varierer noe hvilke som er låst, problemet er at biler som ikke var låst blir låst gjennom bmws softoppdatering (fremdeles kun edc17). Ellers har jeg tatt opp i 2010 modeller som ikke er låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...