Djwik Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 har i dag fått vert å henta ny motor til tdsen langt oppi elverums områdemotorn har rulla ca 280 000fikk den komplett med starter,dynamo,servo pumpe,ac pumpe turbo osv..blir litt fiksing av den før montering i bilmå bytte bunnpanne da stroppen røyk når vi skulle ta den ut igjen av bilen motorn datt ned 5cm på kanten av en plankemen har jo fra den gamle motorn så det er ikke noe farligså får jeg byttet litt pakninger også i samme slengennår det har rulla 280 k så er det ikke uvanlig at det svetter litt her å derlitt dårlig bilde men det får gåblir desverre prioritert rust sveising på 520en til jeg får delerhadde vert greit å bli ferdig med det sånn at det blir bedre plassmen tiden flyr når enn må være bil konsulent i tilegg til å måtte fikse bruksbilen som stoppaog sveise rust på prosjektet og bytte motor på hovedbilenblir fort litt mye på engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) har fått sveiset sammen gulvet i dag samt også kappet opp kanalen bak hvor jekk festet har råttna gjenstår sliping og lakking og legge nye asfalt plater men det kommer tilslutt når alt grov arbeidet er gjort kanal åpnet og jekk feste tatt ut litt vrengt jekkfeste om noen har noe gode råd eller tips til oppgradering av jekk feste evt en løsning som som er enkel og sterk har planer om og kappe det ut av den blå 523en som ligger tidligere i tråden der er alt helt men har en følse for at det ikke kommer til å vare takk for svar Endret Februar 24, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Meget godt arbeid, og digg med "ny" motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Takk for det Blir bare å fikse verste rusta Bytte bakre eksos Og fikse et par rustene bensinrør Så blir 520en solgt vidre Trenger å få inn litt kapital Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Skjønner det, hva skal kapitalen brukes til om jeg får spørre? på bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Ja blir litt av vert Litt bil kanskje ikke noe mere kjøp av bil vertfall Men det kan jeg ikke låve Men har litt utgifter som skal betales Også vil jeg heller bruke tid å penger på å få tdsen bra istede Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Kan ikke forvente å få noen drømme pris for 520en gjør jo værste sveise jobben som endel verksteder faktisk ikke ville rørt Da det ikke ville vert lønnsomt Bilen hadde nok endt opp hos hoggern om ikke jeg hadde kjøpt den Bilen har vert tatt vare på mekanisk Men det kosmetiske har ikke fått mye ettersyn Med tanke på rust Bilen fortjener jo bedre selv om det er en 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) Send meg gjerne en pm med bilder, info og pris på 520'n, djwik Endret Februar 25, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Skal få ordna det når den er ferdig sveisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Flotters Er keen på et lite pusle-prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ja er litt å gjøre på bilen ellers Jeg kommer bare til og ta det aller verste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Ja, når du er ferdig og får sendt litt bilder og info så får jeg se om det er noe jeg vil begi meg ut på Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 har ikke så mye update å komme medmen har nå bestilt deler til tds motorn fra koedoljer og filtere kjøper jeg her hjemme da det er billigerekommer også til å bytte intercooler på bilen da den som er der har olje i seg og det er ikke serlig braturbo slanger å rør blir gjort rent da det er u orginalt pga større intercoolerog jeg har ikke lyst til å lage nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå