Shattered Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Klager ikke, prøver å få ræva di i gir bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Katalystoren er montert på bilen nå Er helt mø i Arma etter all kappinga og tilpassinga Måtte kappe alt med baufil og det tar på litt Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Ja da blei tdsen min plutselig prosjekt Etter å ha blitt avskiltet av up i går kveld Kjørt litt for lenge uten eu min skyld Så da blir denne parkert fremover Noe som gjør at jeg må gjøre ferdig kia'n min Som jeg holder på og skal bytte HT diesel pumpe på noe som er litt knotete I tillegg til at jeg kommer til å kjøpe 525dat'n til shattered etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Trodde du bare kødda da du viste meg bota og bilen, haha. Får legge ut bildene her hvis du tør jævla kjipt, men du har selv valgt å prioritere feil (318, kia) framfor tds (jaja, vet du hadde den på kontroll, men feilsøking mener jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Hadde jeg bare vist hvordan jeg justerer opp Turbo trykket på tdsen så hadde mye vert gjort Er jo ingen som vil forklare hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Kia er jo eu da fram til mai 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Hadde jeg bare vist hvordan jeg justerer opp Turbo trykket på tdsen så hadde mye vert gjort Er jo ingen som vil forklare hvordan Lag tråd og spør! Kia er jo eu da fram til mai 2016 Joda, men viktigste nå er å få ferdig den andre, eventuelt selge og kjøpe deg DAT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2015 Liten update I går fikk jeg og en annen bytta bremse røra bak på tdsen En jævla knote jobb å tre over bakaksel Men det gikk seg til Brukte vel 2 timer ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Yaaay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 da er tdsen bitt solgt denne har nå godt til sørlandet en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Snufs. Etter såå mange mil i denne, er det litt trist! Håper 530'en gir meg samme kjøregleden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 On 3.3.2016 at 22.51, Shattered skrev: Snufs. Etter såå mange mil i denne, er det litt trist! Håper 530'en gir meg samme kjøregleden! gjør den nok Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 23 timer siden, Freakshow skrev: gjør den nok Håper det! Bare skinn med rævvarme og AC er jo et hakk opp fra det jeg er vant til! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå