Djwik Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Ja da har jeg fått delene jeg trenger fra koed Har også fått tak i motor ledningsnett fra manuel E39 Så da er det egentlig bare og begynne å plukke ut motor å gir Sånn at det blir litt enklere og komme til Er jo selvfølgelig ikke plass i garasjen Alt jeg hadde på verkstedet jeg leide blei jo satt der Også en ting Kan servotronic pumpe ødelegge Vanlig tannstang uten servotronic For det uler i styringa selv med olje i Også har styringa blitt mye lettere enn før Mulig jeg bare monterer tilbake orginal servo pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 har nå fått rivd ut motoren igjen slik at det blir enklere og jobbe med motor å girbilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Blei to dårlige bilder Har mest sannsynlig solgt automat kassa på den Og en 520 automat kasse denne uka Greit å få bort det jeg ikke trenger Å til fredag bærer det sydover til playa del ingles gran canaria Så da blir det ei uke med sol og fyll og blir nok damer også veit aldri Blir vertfall ikke noe skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 det her blir bra! Blir sikkert deilig og komme seg litt bort fra bilskruing hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 ja nå er det lange siden det skjedde noe her og det har noe med at jeg tok meg en god pause fra bilskruing hjemmemen nå tar det seg opp igjenidag har jeg hvert på bmw og bestilt ny girkasse travers og bremse pedal da det var forskjell på feste til BKFmangler jo fortsatt noen viktige deler men jeg må få motor å girkassa tilbake i bilen igjen før vintern kommer for det siste haster ikke så myeogså har jeg tengt litt når det gjelder karosseriet på bilen det er jo ikke akkurat strøkent så det er stor sjangs for at yrkeskolen i tbg skal få jobben med å fikse det kosmetiske på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 går slag i slag herhar drevet å kødda med å få til pedal settet i bilen bla..greide selvfølgelig å knekke slange nippelen på hovedpumpa til clutchen så jeg må bytte clutch pumpa også er det litt modifiseringer som må til her å dernår enn bruker facelift deler på prefaceså knoter det til sånn smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Begynner å tenke litt på verdien i denne bilen nå For og få denne bilen tilbake i god stand vil det koste mye mer enn hva den er verdt Det er jo vanlig med sånne prosjekter Alle delene for manuel gir delene nermerseg 10 lapper Og når det er gjort så trenger den hel lakkering og rep av skader og det er jo kostbart da jeg ikke kan lakke den selv Denne har jo snart rulla 300.000 Og den er utstyrt som en norsk 520 samt slitt Jeg er vel ca 30 lapper i den nå med kjøp Og må fortsatt koste på den titalls tusen for og få den i godstand og tilbake på veien For så og kanskje få solgt den for 25 000 igjen Og det er jo på en måte å hive ut penger enn ikke har Så tenker heller på og erstatte den med en annen E39 som har manuelt gir fra før og gå vidre derfra Noen vil sikkert si at det er for dumt å ikke la den få komme på veien igjen å det kan jeg si meg enig Men må nesten se på det på den økonomiske siden Har ikke tatt noen avgjørelse enda Er intresert i en annen E39 om noen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Kan være interessert i alle delene du har for ombygging til manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Mulig at jeg selger noe av det men ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 da blir det å se på en erstatter for denne bilen til fredag forhåpentlig vis er den i bedre stand enn den jeg har eneste feil jeg vet om på den jeg skal se på er at at motor er defekt men motorn jeg har er bra så det er ikke noe problem så denne 523ia blir nok solgt i deler etterhvert men ikke endajeg kommer nok ikke til å hogge karrosseriet om noen ønsker å bruke det til banebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Selges i deler da jeg har bestemt meg for og skaffe meg nyere bil Alt selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 har i dag hvert å hentet en ny e39 i skienen 98mod 520i med manuel girbilen er ikke strøken og har 999.999 på tellern(feil på instrument)det er noe rust som må fikses men det er fiks bartellers virker motor å drivverk fint så trenger ikke gjøre stort der endaer svart skinn foran og bak untatt på dørene fikk bilen for 5 lapper å da går det ann å fikse på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Fikk du en e39 som kjører til 5000? oii da er det nok endel til overs til rep grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 den er faktisk uten ulyder eller slakk i understellmotor virker å være helt hundre den tikker litt men det er nok fordi den har stått lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå