hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 men må jo bytte ene kanalen på den da for jekk festet har rusta bortveit att kanal bytte på disse er dyyrt men når det er sagt så har jeg den blå som ligger i denne tråden hersom har rustfrie kanaler og jekk fester så hadde tengt og kappe de av den å få lappa den sammenskal prøve å få ferder vgs i tønsberg til og gjøre jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Så bra, er ikke uforventa å reppe litt på bil te 5k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 man får ikke strøken bil til 5k sånn er det bare er enn heldig så får enn noe som er sånn halveis i ordenmå jo nevne at bilen min ikke er godkjent og jeg slepte den hjem på tilhenger siden dekka på den er slicks og batteriet er flattog det tok litt tid og få starta den men det er pga for lite strøm på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2014 hvertfall første prioritet er og få bilen eu godkjent og på skilter før jeg begynner å bruke penger på dill dall som ikke er så viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Høres ut som en bra plan mister, jeg skal følge med Hold oss oppdatert da, og ta gjerne flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 Skal bli bedre til å oppdatere her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 må faktisk begynne med hjul på bilen ha jeg ikke har noe som matcher hverandre på bilenså er på jakt etter bmw style 48 16tom om noen har sånne liggene har 2 på bilen og trenger minst 2 til eller et sett med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Skrur du alt selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 ja stort settmen skal prøve å få ferder vgs i tønsberg til og fikse 3 rust hull på denfor det er litt kaldt å holde på med det ute nåhar ikke noe sted og stå lenger og det skulle jeg gjerne hatt så er på utkikk etter et rimelig lokale i tønsberg område Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Tøft. Skal snart ha bilen på kontroll, sender den inn i januar for å ha litt tid til å ordne feil (hvis du vil tjene litt penger), hvis det er noen feil har ikke noe særlig plass å skru på da, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2014 Tøft. Skal snart ha bilen på kontroll, sender den inn i januar for å ha litt tid til å ordne feil (hvis du vil tjene litt penger), hvis det er noen feil har ikke noe særlig plass å skru på da, men. Spørs hva det er selvfølgelig har egentlig nok å gjøre på egene biler Denne bilen skal godkjennes også har jeg en Audi som skal godkjennes innen februar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2014 Ja yrkes skolen ville ikke ha jobben med rusta på bilen så får se hva jeg får gjort selv da Om ingen melder seg fri villig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2014 (endret) ja har ikke store oppdateringen og komme med i daghar bare bestilt nye knapper til nøklene også bmwscanner 1,4er lite trivlig skru vær om dagenventer på svar ang. leie av lokale Endret Desember 15, 2014 av Djwik Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Så du har feilkodeapparat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå