Kvasi Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Dette blir seriøst tøft.. Mulig det er nevnt allerede, men ser du for deg noen tall i benken?
Simenkvissel Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Dette blir seriøst tøft.. Mulig det er nevnt allerede, men ser du for deg noen tall i benken? Dette blir nok røykmaskin tror jg;) rundt 800whp må vel være oppnålig skar'n tru;)
E30_Dale Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Dette var jo arti, passelig trangt ser jeg... Men kjører du stålforinger da eller?
Simenkvissel Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Dette var jo arti, passelig trangt ser jeg... Men kjører du stålforinger da eller? Blir orginal blokk nå i førsteomgang. Så får jg se om det holder?? Men blir hvertfall ikke over 1bar. Så syns da den bør holde såpass:) hvis ikke så skal jg bygge m20 igjen:p
|Ole| Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Dette var jo arti, passelig trangt ser jeg... Men kjører du stålforinger da eller? Blir orginal blokk nå i førsteomgang. Så får jg se om det holder?? Men blir hvertfall ikke over 1bar. Så syns da den bør holde såpass:) hvis ikke så skal jg bygge m20 igjen:p
Simenkvissel Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 . Da var det levering til Kristiansen for bygging av sprut/ledningsnett:) så er det bare å håpe det er ei pakke som venter hjemme når den er ferdig:) da er vi i rute til rudskogen:)
oddis Skrevet Juni 16, 2013 Skrevet Juni 16, 2013 Ser ut som psykiatrisk pasient den bilen.... Si ifra når du får den tilbake fra senior Kristiansen så skal jeg lage en liten "feature" film for deg.. Dette bygget er for rått til å ikke bli en youtube-sensasjon
Simenkvissel Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Ser ut som psykiatrisk pasient den bilen.... Si ifra når du får den tilbake fra senior Kristiansen så skal jeg lage en liten "feature" film for deg.. Dette bygget er for rått til å ikke bli en youtube-sensasjon Ja må prøve å få til det oddis:) bare det kjem no deler nå. Så det går Ann å fyre den snart:)
Moseby Racing Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 denna blir jo helt hysterisk gleder meg til og se den på banen.....
joachim sørlie Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Elsker og lese om dere kvissel gutta " hvis det ikke funker, har pappa lagd et nytt som back up" Sykt bygg forresten, tror det bør funke greit i en e30 altså
Simenkvissel Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Da er endelig delepakka ankommet Oslo:) ligger på toll lagring. Så da kan det vel ikke gå så lang tid:) så kommer vel bilen tilbake til helgen. Så da er det bare å begynne å overhalle motor:) er i rute nå syns jg:) å like god tid som vanlig;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå