Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette blir seriøst tøft.. Mulig det er nevnt allerede, men ser du for deg noen tall i benken?

Dette blir nok røykmaskin tror jg;) rundt 800whp må vel være oppnålig skar'n tru;)

Skrevet
Dette var jo arti, passelig trangt ser jeg... Men kjører du stålforinger da eller?

Blir orginal blokk nå i førsteomgang. Så får jg se om det holder?? Men blir hvertfall ikke over 1bar. Så syns da den bør holde såpass:) hvis ikke så skal jg bygge m20 igjen:p

Skrevet
Dette var jo arti, passelig trangt ser jeg... Men kjører du stålforinger da eller?

Blir orginal blokk nå i førsteomgang. Så får jg se om det holder?? Men blir hvertfall ikke over 1bar. Så syns da den bør holde såpass:) hvis ikke så skal jg bygge m20 igjen:p

:applause::applause::applause:

Skrevet
4owqybnwdzl8r60mttzq.jpgpigd9fudfs1d5whmra1u.jpg7h153hvoaqqi2sjw6yf3.jpgciyf11fb0fn75xztw207.jpglud6j4kmikp6wje3t5y0.jpg. Da var det levering til Kristiansen for bygging av sprut/ledningsnett:) så er det bare å håpe det er ei pakke som venter hjemme når den er ferdig:) da er vi i rute til rudskogen:)
Skrevet

Ser ut som psykiatrisk pasient den bilen.... :twisted:

Si ifra når du får den tilbake fra senior Kristiansen så skal jeg lage en liten "feature" film for deg.. :) Dette bygget er for rått til å ikke bli en youtube-sensasjon ;)

Skrevet
Ser ut som psykiatrisk pasient den bilen.... :twisted:

Si ifra når du får den tilbake fra senior Kristiansen så skal jeg lage en liten "feature" film for deg.. :) Dette bygget er for rått til å ikke bli en youtube-sensasjon ;)

Ja må prøve å få til det oddis:) bare det kjem no deler nå. Så det går Ann å fyre den snart:)

Skrevet

Da er endelig delepakka ankommet Oslo:):):applause: ligger på toll lagring. Så da kan det vel ikke gå så lang tid:) så kommer vel bilen tilbake til helgen. Så da er det bare å begynne å overhalle motor:) er i rute nå syns jg:) å like god tid som vanlig;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...