gallay Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Hei alle sammen. Vet det er masse slike tråder om det samme, men jeg finner ingenting relatert til problemet mitt. Det jeg lurer på er om det går an å skifte kun selve ventilen? I følge pristilbudet jeg fikk, så skal alle slangene byttes og, men det koster, 3500 kun i deler. Er det mulig å få renset de slangene og bytte kun veivhus ventilen, sånn midlertidig, slik at jeg får kjørt 120-150mil med bilen? Oljenivåsensoren er også kjøpt inn, så de skal byttes samtidig. takker på forhånd. PS: Det er eksisterende tråd jeg skiftet emne på.
gallay Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Ingen som kan hjelpe meg? Det må jo være noen som har peiling på n42 mororer
SweetBMW Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 De to ytterste er kamføler. hhv den til venstre er eksoskamføler og høyre er innsugskamføler. De to i midten er for vanos solenoid ventiler.
gallay Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 De to ytterste er kamføler. hhv den til venstre er eksoskamføler og høyre er innsugskamføler. De to i midten er for vanos solenoid ventiler. Takk SweetBMW, det hjelper mye nå. Vil det si at både eksos- og innsugskamfølere har samme delenummer? De står begge under samme delenummer i lista jeg fikk av Gs, med pris på 2lapper for begge. PS: Er temmelig grønn på mekking, men vil lære meg ting og tang mens jeg eier bilen
SweetBMW Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 Ja de skal være like benytt BMW originale følere. GS har både og. Ingen v bmws motorer liker uoriginale følere. Bare et tips
gallay Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Ja de skal være like benytt BMW originale følere. GS har både og. Ingen v bmws motorer liker uoriginale følere. Bare et tips Ok Tusen takk for hjelp
bricks Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 3500,-? Bare for delene?På min N42 2liter så mener jeg at delene kom på 1600 hos gs bildeler
gallay Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 3500,-? Bare for delene?På min N42 2liter så mener jeg at delene kom på 1600 hos gs bildeler Jeg har n42b18, hva trenger jeg da?
bricks Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 gå inn på GS under ETK på motor, resten bør du klare selv
gallay Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Skrevet Mai 15, 2013 gå inn på GS under ETK på motor, resten bør du klare selv Det er vel dette her jeg prøver å finne ut. Kun ventilen koster 998kr, pluss er det flere slanger som står under det samme. Men går det greit hvis det blir byttet bare ventil?
lagunilla Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Slanger blir morkne og sprekker etterhvert, så disse bør du også skifte.
bricks Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Skift alle, er så mye skruing at det er idioti å la noe stå igjen.Jeg hadde ikke gjort det på nytt selv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå