JMossige Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Hehe, ingen problem Må nokk gå for orginale ja, var 2 orginale sett her på bimmers sist jeg sjekket. Ellers har du jo ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2013 Her er også et bilde av interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Hærlig ratt! Har du alcantara seter og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Det har jeg, orginal m-sport alcantara interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Fant et bilde fra treffet på Jærhagen 1.mai. Ved siden av StigJ's nydelige Z4. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Det har jeg, orginal m-sport alcantara interiør Har selv helskinn, men må si jeg er ganske svak for alcantara. Spesielt med det rattet To strøkne biler over her btw. Hadde en liten plan om å dra ut der selv med bilen, men det skjedde visst ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Er veldig glad i alcantara jeg også, så måtte jo ha CSL rattet. Hvis jeg ikke går for M3, så blir interiør lister også trukket i alcantara Var veldig bra oppmøte 1.mai, men noe kaldt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 er det org csl-ratt bare flyttet over knapper osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Det stemmer Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Ah, kult Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 10, 2013 Share Skrevet Mai 10, 2013 Sinnsykt look!! Godt å se at noen virkelig tar dein ut å får det til. Blir d M3?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2013 Takker Får se om det dukker opp en jeg har lyst på etterhvert. Vil ikke ha sølv, svart eller SMG, og er kun det som ligger på finn.no for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Bilen blir å se et par hakk lavere på Nordic Stance treffet 15. juni: http://www.facebook.com/events/142698992569331/ Noen andre her som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Jeg skal.. Satser på camber og 15-20mm spacer bak på min før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Den var tøff liker farge sprellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå