koll Skrevet Mai 31, 2013 Skrevet Mai 31, 2013 Skal få tatt litt bedre bilder når sola titter frem Da kommer det vel flere i dag?
JMossige Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Den ene fremskjermen ser slik ut for øyeblikket etter fjerning av rustbobler, så har 2 "nye" fremskjermer til lakkering. Kommer fler bilder når de nye er montert
Erikyog Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 PÅ TIDE! Mulig å få med hele?(litt mer lys?) vurderer ny:D
JMossige Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Skrevet Juni 4, 2013 Skal ta litt bedre bilder når de nye fremskjermene kommer på, henter dem imorgen Fins denne leppa til M3 fangeren, eller skal du ha CSL front?
Thundercoil Skrevet Juni 4, 2013 Skrevet Juni 4, 2013 De har til M3 også, men de ser pittelitt annerledes ut.
JMossige Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Ah, den ja. Syns ikke den er like pen, da den er for bred og følger ikke formene på fronten.
Thundercoil Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Enig med den, Mossi *hviskestemme* ...Den ser ikke ut i måneskinn! Hvis jeg skulle hatt på M3 hadde jeg tatt den Ivrig86 hadde, så slipt ned på sidene, der det blir "wrapped" rundt kantene på fangeren, og sparklet skjøtene vekk.
JMossige Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Takk i like måte Danielk thundercunt: Ser leppa jeg har også fins til M3 fangeren: http://dtmfiberwerkz.com/access/images/ ... ce_lip.jpg
Thundercoil Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Bingo! Det var sånn jeg trodde den så ut, men fant bare den hinn. Måtte være sikker på at jeg ikke dret på draget når jeg sa at de hadde til M3 fanger også. Haha. Men da er det håp! Kler fortsatt CSL look'en bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå