lagunilla Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Er det noe spesielle middler for å vaske sidespeil på? Vasker med avfetting med makt, men det er fortsatt skittent. Litt vanskelig å forklare hvordan skitt der er, men det sitter ihvertfall noe jævlig!
eilefsen Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Du kan vel bruke clay? Det fjerner jo alt av skitt og urenheter fra både glass og lakk
Sjøbuse Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Sikker på det er på speilglasset det er da. Og at det ikke bare er speilflaten bak glasset som begynner og bli dårlig.
lagunilla Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Ja, liksom man ser at det er glasset. Ser ut som sukkertøy som har blitt klistra seg fast i speilet og rant nedover. Et bildet, men er ikke så synlig her:/
Sjøbuse Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Så på utstyrs lista di. Du har denne S430A Interior/outside mirror with auto dip Det er automatisk avblendbare speil. De blir svarte når du får sterke lys bak bak deg. For meg så ser det ut som speilet er ødelagt. At det har kommet inn luft mellom glassene sammensmed den guffa som gjør at det blir svart i speilet.
Alpejohn Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Kan ikke se noe svart jeg? Jeg har hatt den feilen på et av mine speil, at det ble punktert og da ble det svarte flekker der oljen lakk ut mellom ytterste laget. Men ser ikke noe av dette her.. :/ Du kjenner vel med fingeren at der er skitt på glasset regner jeg med?
Sjøbuse Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 De blir bare svarte når det er sterkt lys i sensor bak og mørkt i sensor foran. Først da får den geléen mellom glassa strøm og blir svart. Høyre speilet på min bil er også sånn som på bildet her. På min kan det se ut som det er dugg på glasset på en måte, men kjenner ikke noe der. Så det er på innsiden. Og avblendinga virker ikke på høyre side heller.
lagunilla Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Nei da, de jeg har er hele. Man merke det med fingern ja. dere mener vel slike som blir ødelagt: Jeg har den blendings funksjonen, men ser ikke no tegn til lekkasje i mørket heller. Det blir grønt.
Sjøbuse Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Ok. Mitt virker ikke. Men ser helt ok ut. Bortsett fra det dugg lignende greiene.
lagunilla Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Det er det som plager meg litt. Det er på det ytterste glasset fordi jeg merker det når jeg toucher med fingeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå