Alpejohn Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Av erfaring har jeg aldri klart og lese live data med bmw scanner på noen av bmwene jeg har prøvd på. Med INPA kan du lese mengdekorrektur osv. Der er masse live data. Nå kan ikke jeg huske å ha sett etter dette på tds motorer (i inpa altså), men på min CR motor får jeg opp dette. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Jeg var brenn sikker på det gikk på bmw scanner. Jeg bruker til vanlig Worth og texa maskiner å dem er ikke noe særlig billig. På dem får jeg les ut live data. INPA så får du tilgang til alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Jeg har en BMW scanner... Om du vil gjøre et forsøk med den så kan du komme hit en tur... Bor på Heistad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 hadde vert helt konge oleo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 trur dere dette hadde vert noe eller er det bare noe billig skvip? http://www.ebay.com/itm/B132-NEW-MCU-Co ... 03&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 trur dere dette hadde vert noe eller er det bare noe billig skvip? http://www.ebay.com/itm/B132-NEW-MCU-Co ... 03&vxp=mtr Har ikke prøvd det selv men folk sier det er dritt.. Gå for dis/inpa, vertfall vis du er opptatt av livedata osv.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 denne da? http://www.ebay.com/itm/Ediabas-INPA-OB ... 7a&vxp=mtr eller kan noen finne noe som passer for meg? er ikke kan godt koste litt. bare ikke sånn 10 lapper:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Sjekk siden i signaturen min, der står en del. Du vil nok ha en kabel som støtter usb, com blir bare tungvindt. Men søk etter bmw inpa så finner du nok. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 får takke og bukke for hjelpa av oleo i dag. fikk ikke kontakt med bilen. men ser jeg har stikk nr 15. så da må jeg ha en sånn ads kontakt. dette finner jeg ikke? kan ikke noen være så greie og linke meg til en sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 får takke og bukke for hjelpa av oleo i dag. fikk ikke kontakt med bilen. men ser jeg har stikk nr 15. så da må jeg ha en sånn ads kontakt. dette finner jeg ikke? kan ikke noen være så greie og linke meg til en sånn? Bare hyggelig å gjøre et forsøk... synd vi ikke oppnådde kontakt. Men nå har jeg bestilt INPA (fra england)... så hvis du ikke får hjelp annet fra i mellomtiden så kan du komme tilbake for nytt forsøk når den ankommer i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2013 si i fra:) prøvde og finne en sånn ads kabel men ikke og få tak i:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Mai 12, 2013 Share Skrevet Mai 12, 2013 Will do! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå