janerik171187 Skrevet April 16 Forfatter Skrevet April 16 Måtte rigge litt så jeg kunne få kubota'n opp i bukken. Noe bulket bånnpanne 😅 Sletne drev i styringa Noe slark ja 20260416_185246.mp4 Handla sett med slangeklemmer så slipper handle på en stund. Gamle opplegget Pumpa var dårlig, lager lyd og vibrering men gjør ikke noe. Ny pumpe på Med ny pumpe så startet den så fint atte. Så tror det var feilen. Kan bråke mye ser jeg, 106db er høyt 😆
janerik171187 Skrevet Lørdag kl. 20:46 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 20:46 Fikler da med noe ennå. Firmabilen fikk sommerhjula på her fredag, så det lå noen atv dekk i kastehaugen der, spurte om jeg kunne ta de om de passer på kubota'n, og de hadde noen 12" så fikk meg 3stk brukte ikke morkne dekk til bakhjul da de som står på er morkne som fan. Fått nye hjul til bilfrakthengeren og, da skal på langtur neste helg. Fikk siste delene til solceller på garasjen så ble til at jeg fiksa det igår og idag Bare resten igjen nå, kabler inverter og slikt. Noen fordeler med å være elektriker at man kan gjøre sånnt selv 😁 Før jeg måtte i bursdag så fikk jeg vrengt over dekka bak. All klaring er god klaring 😅 Funker fett. Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå