Kvasi Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Følger med i mårra jeg også. Og nå går jefg ut fra at du knakk koden på sprutet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 fått liv i sprutet ja, bare ikke hatt tid til å se på det, og har demontert bensinpumpa nå så må ordne bensinsystem nå har noen ide'r. sliter med å få lite nok bensin på tomgang 3bars bensintrykkregulator = alt for mye bensin med 2,5bar så fikk jeg det til sånn nogenlunde, men blir nok å sette på malpassiregulatoren jeg har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Veldig imponert over byggingen, bildene og ikke minst pågangsmotet tenker hver gang jeg skrur selv at jeg må ta masse bilder. Men ender alltid opp med et før og et etterbilde Men stå på vidre!! skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorkel Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Har du vært på Hamar i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Snart i Hamar Nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Veldig imponert over byggingen, bildene og ikke minst pågangsmotet tenker hver gang jeg skrur selv at jeg må ta masse bilder. Men ender alltid opp med et før og et etterbilde Men stå på vidre!! skal følge med her jeg prøver varierer hvor mange bilder jeg får tatt men prøver å få med litt så man ser hva jeg gjør var da i hamar (stange) idag og hentet en 320i med m20b25 turbo maskin, specs: neddreide stempler, arp topplokksbolter og cometic stål pakning. Dsm evo3 t70 turbo, grenrør er uvisst merke og 2,75" Downpipe Med 3" Videre ut. Megasquirt motorstyring Frontmontert intercooler med 2,5" Rør. Innovate bredbåndslambda. Oljekjøler og flyttet oljefilter Bygd om til wasted spark Dump ventil Sveiset vannkanaler i topp 600cc dyser m21 oljepumpe benket 304whp om jeg husker rett på 1,3 bar div deler lastet opp til avreise blekke noe bilde hjemme menne planene er da å flytte motoren over i 323'n, så blir det nok enten høgge 320'n (selges seff i deler da) eller selge den med m20b20motor heller. se hva jeg gjør, spørs åssen den er for rust. brukte biltralla jeg har kjøpt, 83mod, funker bra, ligger fint etter bilen, e30 passer perfekt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 ikke skjedd stort mer enn at jeg driver å selger delebilen i deler, skal ta ut motoren når jeg har fått tatt ut mappet fra sprutet, skal bruke det som grunnmap på 323 motoren tenkte jeg. se om jeg kanskje får noe greit liv i den først og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 gjort noe nå, fikk ordnet med seriell adapter som passer med win 7 så fikk ut mappet av sprutet i 325 turbo'n så har begynt å ta ut motoren nå, kommet såpass at jeg har koplet ut alle ledninger og de er det noen av får vell tid til å nappe ut resta til helga her vil jeg tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2014 da er motor omsider ute noen bilder: kjekt når bilen skal høgges løs glemte seff å løsne slavesylinderen ute gir av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 ny tralle hentet så nå får godbilen holdt seg tørr og fin når jeg kjørerm ed den på tralla (andre tralla er tilsalgs forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 da er gamle tralla solgt, og tok en tur med nye tralla idag, henta en e30 til 327motor, så får se hva som skjer framover hehe blir nok solgt i deler tror jeg, men skal ha litt snacks selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 du, må bare spørre her jeg, får du ikke PMene mine ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 du, må bare spørre her jeg, får du ikke PMene mine ? må jeg svare og trodde det gikk selv jeg fra spøk til alvor, ble brått den derre svarer senere som ble borte i huet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 handla meg nytt understell, brukt da men med tuv fk etellerannet coilovers får dog se om det blir på denne eller om 316 brått fikk seg blodsenk (spørs om 5 bolt eller ei på denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 og hattehylla til denne da jeg har ingen og et kliss nytt 51mm fjørben, ikke at jeg trenger det, menne kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå