janerik171187 Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 skjedd littegrann med 318'n nå inn i garasjen bytte foringer framme da jeg har hatt en liten vibrasjon jeg ikke har vært helt fornøyd med. blir m3 utgaven fant og ut på fredag på en kjøretur til hurum at tempen var litt rar, ble litt varmere enn før, så titta under panseret og radiatoren var helt løs i bånn. begge festene var borte, ble løst med en stropp enn så lenge, tok av x-brace'n ut med gamle, inn med nye så var det å få av disse da biltema lageravtrekker er fin da fikk festa de opp fint med nye fant fram 2stk nedre fester til radiator fra ne bil jeg har stående, rødlakkert, men jaja, gjør da ingenting da ble det bra sitter bra igjen ellers så er det fullt fres med banebilen for tia, egen tråd på den, me nbegynner ligne noe ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Hvilket understell skal du ha? Fram må du sikkert bruke spacer, bak så passer det akkurat, eller akkurat ikke, vil jeg tippe. Alle "vanlige" 5x120 bakstillinger er litt breiere enn org, og mine 4x100 10" et 19 sitter mer eller mindre flush. Dine bakhjul sitter 8mm lengere inn, så da beror det på hvor mye breiere den nye bakstillinga er, eventuelt hvor mye du har/skal valse Fine hjul:) driver å blar igjnnom tråden for å finne et bilde jeg la ut en gang i tia. så da innlegget her, nå er ivaffall understell montert på banebilen og felgene prøvd på den, og rimelig sikker på at med ordentlige dekk så passer 10 dårlig på e30 med org skjermer, da med z3m bakstilling og 17x10 alpina felger med 275/40 dekk passer det ca akkurat perfekt (noen mm klaring i hjulbuene på banebilen som er bredda med sånn ekstra brei m3 bredding tyo 7-8cm lenger ut enn vanlig. foran derimot tror jeg 8" skal passe bra, da har på 10mm spacer med m3 bredding der og er fortsatt masse klaring, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 skjer ikke stort for tia, men har bestilt med 2stk nye radiatorer av typen jeg hadde i banebilen lik dne som sto i denne, men 56mm register, så kjøler meget bra har og hentet en delebil, rimelig demontert alt,skulle igrunn bare ha taket, så det ble kappet avher er grunnen til jeg skulle ha taket, ingen luke men er langt fram i tid dette skal byttes da, den dagen bilen skal lakkes skal luka bort ellers ås er det storopprydding, så pælmer endel greier og rydder/gjør om i garasjen så den er litt mer mekkevennlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Enig i det du sier over her ja alt kommer ann på dekk, merke,bredde og kjøre høyde. Kurrant med racing-tak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 skjer ikek stort, men litt ordna 2 nye radiatorer typ stor, en skal i banebilen, og andre skal i 323 turbo'n ellers så har jeg fått ordnet med en aerodynamic leppe til preface (om jeg husker navn rett) skjelden sak ivaffall får se hva dne ender opp på. men er grå da så passer på 318'n sånt sett og hentet noe som jeg aldri hadde trodd jeg kom til å handle til e30 :ops: bilde kommer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 noe smått skjer bilde av nyanskaffelsen hehe tomatgir til m20/m21 bytta til meg så skal se om det blir brukt ellers så har jeg ordnet meg (aerodynamic?) leppe foran til tidlig preface som jeg tenkte skulle på 318'n kanskje ble foreløpige siste fyllings på 318'n og, kanskje det blir noen fler turer om været/tempen er bra og de holder igjen saltinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 skjer litt om dagen, fikk henta meg en 320 4dørs facelift i sandnes forrige helg, mest pga billig og fulgte med endel deler fikk omsider somla meg til å ta den av hengeren igår, så fikk dne inn i garasjen for å ta en nærmere titt dårlig med fler bilder da, men var en godbit på den, forrige eier sa det sto på en sperret e28 528 diff, da håpte jeg seff på 188mm lammelldiff, men i værste fall en sveisa en, men ved nærmere ettersyn så var det mye bedre, er faktisk en 210mm lamelldiff noe jeg har lett etter en stund (ikke veldig aktivt da) da den passer rett på z3m bakstillinga mi virker til å funke greit og,noen dårlige bilder ellers så hente jeg me en svensk e39 delebil for en billig penge igår, kun pga prisen hehe så ser ut som at det blir diesel i banebilen i år kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 mange biler står det på gården nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 mange biler står det på gården nå da ? 15 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Sykt kommer opp en kveld denne uka , regner med du skrur vær kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Følger med! Rart jeg ikke har sett tråden før nå, i grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Sykt kommer opp en kveld denne uka , regner med du skrur vær kveld værste er at det blir 2 til hehe hjemme stort sett, men skal bort en tur imorra kveld (hente bil hehe) Følger med! Rart jeg ikke har sett tråden før nå, i grunnen har holdt på en stund, skjer litt innimellom så bare følge med blir nok en grei sjau over nyttår, har litt på gang da men må få unna litt delebiler først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sTian! Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 Har ikke 210 diffen 8 bolter innforbi medbringeren? Mine har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2015 Har ikke 210 diffen 8 bolter innforbi medbringeren? Mine har det stemmer det, denne jeg har har de og, sjekka mot noen 188 differ jeg har og de har 6 bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 herregud og biler du har nå xD du bare henter og henter og henter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå