Gå til innhold

Min E90 320D! Selges


etz
 Share

Anbefalte innlegg

handla de på parts and retards ja, du skriver hvilken bil du har når du kjøper de så sender de det du trenger :) det jeg gjor iallefall :)

God kok! Er det 19" du har, 8,5 og 9,5? Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Skulle hatt fronten 1 cm til ned, men coiloversen står i bunn, lurer på om det er noen måte å gjøre det på? Har Fk highsport vist det sku ha noe å si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har tatt noen ordentlige bilder. Bilen skal justeres mer ned bak, og hjelpefjæra blir tatt av neste helg da den står i bunn, men skulle vært litt mer ned som vises på bildene. Sotingen er også midlertidig, og ser ikke ut. Ble tatt på da jeg skulle på sommertreff og skulle sove i bilen og ville ikke ligge på utstillig!

DSC_0034_zpsaf80c7c7.jpg

DSC_0058jjj_zps7c4469f5.jpg

DSC_0072i2_zpsb340df5d.jpg

DSC_0088jjjj_zps73cad6ef.jpg

DSC_0089_zps1563c541.jpg

DSC_0160_zpsb1aac509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite respons her, men prøver fordeom. Vurderer å selge zito felgene å gå ned til 18" og få bilen litt lavere. Noen som vet av noe fine 18"? Jeg hadde tenkt på varrstoen es6 men ser ut til at de bare finnes i 19".. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekte meg litt med plastidip idag, måtte teste. Så litt skjoldete ut, men får se i morgen når det har tørket løpet av natten! Håper også noen har tips til 18" å at det blir litt liv i tråden!

Legger ut et par bilder mens vi holdt på, tatt med iphone!

null_zps6da58611.jpg

null_zps4b09914c.jpgnull_zps32b93210.jpg

null_zps307c100e.jpg

Mulig det blir noen lag med glossifier ettervært!

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg vet om de som har driti seg ut på orginale ja!

Dette finner du it grusomt enkelt selv. Ta av en felg, dytt inn en hjulbolt, og se hvor mye som stikker igjennom. Det anbefales vel at bolten er 8 runder inn i nav. Jeg selv nøyer meg med 5. (Går akkurat med orginale på mine breyton magic racing med 5mm spacer på E39)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...