whiteshark Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Har en 2008 modell bmw 520, med elektrisk hengerfeste. Hengerfeste sluttet å virke pga et tannhjul som driver hengerfeste ut og inn. Jeg fikk istedet montert et avtagbart tilhengerfeste. MEN jeg får en feilmelding hver gang jeg starter bilen og en konstant feilmelding siden det eletriske hengerfeste ikke er 100 % tatt ut eller helt inn da tannhjulet ble ødelagt. Motoren virker men når jeg starter motoren med knappen i bagasjerommet så kjører motoren ( kun motoren da jeg har tatt av selve hengerfeste) men når motoren stopper så blinker det fortsatt rødt på knappen. Det blir ikke grønt lys. Kan jeg kan ut sikringene og få bort feilmeldingen ? Noe som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Det beste vil nok være å kode bort elektrisk hengerfeste for og så kode inn vanlig avtagbart feste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiteshark Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Er det en enkel sak hos bmw ? Regner med at jeg må på bmw verksted for å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2013 Share Skrevet Mai 13, 2013 Det bør være en enkel sak. Kan nok gjøres hos de fleste verksteder, om de vet hva de skal gjøre. Er også endel privatpersoner her inne som har utstyr til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiteshark Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2013 Jeg bor i tønsberg jobber i oslo om det er noen i det området som kan hjelpe setter jeg utrolig stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Hør med alpejohn hvordan det er å kode den vekk, så kan jeg gjøre det får deg Bor ikke så langt unna Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 En må fjerne $3AC fra VO/FA og legge til $235. Er ikke 100% sikker på om det vil løse problemet, men jeg vil tro det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimeyh Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 (endret) Har en 2008 modell bmw 520, med elektrisk hengerfeste. Hengerfeste sluttet å virke pga et tannhjul som driver hengerfeste ut og inn. Jeg fikk istedet montert et avtagbart tilhengerfeste. MEN jeg får en feilmelding hver gang jeg starter bilen og en konstant feilmelding siden det eletriske hengerfeste ikke er 100 % tatt ut eller helt inn da tannhjulet ble ødelagt. Motoren virker men når jeg starter motoren med knappen i bagasjerommet så kjører motoren ( kun motoren da jeg har tatt av selve hengerfeste) men når motoren stopper så blinker det fortsatt rødt på knappen. Det blir ikke grønt lys. Kan jeg kan ut sikringene og få bort feilmeldingen ? Noe som kan hjelpe meg. Endret Oktober 20, 2015 av Kimeyh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Mai 3, 2016 Share Skrevet Mai 3, 2016 Hvordan gikk det her? Har samme problem selv og nylig installert avtagbart hengerfeste. Men har ikke fått kodet om eller ordnet opp i ledningsnettet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå