Gå til innhold

Elektrisk hengerfeste e60

whiteshark
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 2008 modell bmw 520, med elektrisk hengerfeste.

Hengerfeste sluttet å virke pga et tannhjul som driver hengerfeste ut og inn. Jeg fikk istedet montert et avtagbart tilhengerfeste.

MEN jeg får en feilmelding hver gang jeg starter bilen og en konstant feilmelding siden det eletriske hengerfeste ikke er 100 % tatt ut eller helt inn da tannhjulet ble ødelagt.

Motoren virker men når jeg starter motoren med knappen i bagasjerommet så kjører motoren ( kun motoren da jeg har tatt av selve hengerfeste) men når motoren stopper så blinker det fortsatt rødt på knappen. Det blir ikke grønt lys.

Kan jeg kan ut sikringene og få bort feilmeldingen ?

Noe som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør være en enkel sak. Kan nok gjøres hos de fleste verksteder, om de vet hva de skal gjøre. Er også endel privatpersoner her inne som har utstyr til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Har en 2008 modell bmw 520, med elektrisk hengerfeste.

Hengerfeste sluttet å virke pga et tannhjul som driver hengerfeste ut og inn. Jeg fikk istedet montert et avtagbart tilhengerfeste.

MEN jeg får en feilmelding hver gang jeg starter bilen og en konstant feilmelding siden det eletriske hengerfeste ikke er 100 % tatt ut eller helt inn da tannhjulet ble ødelagt.

Motoren virker men når jeg starter motoren med knappen i bagasjerommet så kjører motoren ( kun motoren da jeg har tatt av selve hengerfeste) men når motoren stopper så blinker det fortsatt rødt på knappen. Det blir ikke grønt lys.

Kan jeg kan ut sikringene og få bort feilmeldingen ?

Noe som kan hjelpe meg.

Endret av Kimeyh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...