UFC Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Heisann. Kjøpte en bil her om dagen, selgeren hadde ikke nøkkelen får å skru av den type låsebolt. Fant ikke noe i bilen heller. Viste den til noen mekanikere og de hadde tydeligvis aldri sett sånn før. Kan noen hjelpe? Dette er en e36. Felgene er 15" BBS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Knekk av styretappen i midten med en dor el meisel og bank på umbrako eller ei grov torx pipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 dra innom en sjappe som selger felger og tilbehør... spør om å kjøpe ett låsesett som er tilsvarende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Hvor dum kan en "mekaniker" være og si at han aldri har sett en sånn før Uansett så kan du sveise på en mutter på hode og skru den ut. Har gjort det på mammas bil for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ser ut som orginal låsebolt for ford. Mener jeg fikk en identisk som den med ford mondeo 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Hvor dum kan en "mekaniker" være og si at han aldri har sett en sånn før Uansett så kan du sveise på en mutter på hode og skru den ut. Har gjort det på mammas bil for noen uker siden. Han vet nok hva en låsebolt er, men ikke sett akkurat den typen med det mønsteret. Jeg er også mekaniker men jeg har aldri sett akkurat den typen der. Finnes 10000 forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Ja, men hvilken mekaniker sender kunden tilbake når han vil ha bolten ut? En lærling fiksa det under en halvtime på bilen min for leeeeenge siden. Han borra rett gjennom. Tar tilbake hva jeg kalte han/dem, men disse er ikke erfarne karer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Er vel bare å bruke en sånn "universal" som du skur på bolten med motsatte gjenger på. brukt det mange ganger og funker hver gang får sånn sett på biltema bla. da kan du også bruke bolten igjen om du skulle finne nøkkelen etterpå, somer ganske så typisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Takker for all hjelpen, men har ikke fått løsnet dem enda. Har ikke prøvd å sveise. Ingen som har sett noe lignenede på en annen bil eller vet hvor jeg kan få kjøpt noe lignenede? ringt dekk1 men de hadde ikke noe sånt :/ kan betale for å få de løs, noen som vil ta på seg jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Er jo null problem å få av med et sånnt sett som dette: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verkt ... tk-191268/ Så jeg skjønner ikke helt de som skriver at det er lettest å sveise på et hode, borre ut osv... tar jo mye lenger tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Ja, hadde vært enklest mulig det. Problemet er at det kanskje ikke er nåkk plass rundt låsebolten :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 bygger ikke mye de hylsene, kan ut å måle veggen på de jeg veggen er ca 4mm tykk med gjengene inni... så ser ut som det går utifra bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Jeg får håpe på det beste å prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Borrer lett vekk den der. Stort nytt bor fra Biltema, alle andre bolter ute og sparke til hjulet når du har borra vekk hode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Borrer man vekk hodet på bolten så sitter det fremdeles gjenger igjen inne i navet fra bolten..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå