Gå til innhold

Hjelp med LÅSEBOLT. Problem løst!

UFC
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann. Kjøpte en bil her om dagen, selgeren hadde ikke nøkkelen får å skru av den type låsebolt. Fant ikke noe i bilen heller. Viste den til noen mekanikere og de hadde tydeligvis aldri sett sånn før. Kan noen hjelpe?

Dette er en e36. Felgene er 15" BBS.

g5zy4lif0sm2qluk0bjg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum kan en "mekaniker" være og si at han aldri har sett en sånn før :lol:

Uansett så kan du sveise på en mutter på hode og skru den ut. Har gjort det på mammas bil for noen uker siden.

Han vet nok hva en låsebolt er, men ikke sett akkurat den typen med det mønsteret.

Jeg er også mekaniker men jeg har aldri sett akkurat den typen der. Finnes 10000 forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvilken mekaniker sender kunden tilbake når han vil ha bolten ut? En lærling fiksa det under en halvtime på bilen min for leeeeenge siden. Han borra rett gjennom.

Tar tilbake hva jeg kalte han/dem, men disse er ikke erfarne karer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å bruke en sånn "universal" som du skur på bolten med motsatte gjenger på. brukt det mange ganger og funker hver gang :) får sånn sett på biltema bla. da kan du også bruke bolten igjen om du skulle finne nøkkelen etterpå, somer ganske så typisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for all hjelpen, men har ikke fått løsnet dem enda. Har ikke prøvd å sveise. Ingen som har sett noe lignenede på en annen bil eller vet hvor jeg kan få kjøpt noe lignenede? ringt dekk1 men de hadde ikke noe sånt :/ kan betale for å få de løs, noen som vil ta på seg jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...