bjarthil Skrevet Mai 15, 2013 Skrevet Mai 15, 2013 Hei, har problemer med at alle utvendig lys på bilen min blinker/flimrer. Lurer på hva dette kan komme av? Jeg har en bmw e39 97 mod touring.
Otis Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Jeg tror det er LCM. Har faktisk sett 2 pre-facelift med samme problem, men de har ikke fikset det.
m520 Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Jeg hadde samme problem med min.. Da var det Diodepærer i parklysa som gjorde det. den begynte igjen noen mnd etterpå, men da var det bremselyset som pæra hadde blitt halvgåen på, så når jeg bytta den, blei alt bra.. Satt xenon i tåkelys, å da blei den sånn igjen, inntil jeg satte det i nærlys.. trur du må gå over pærene dine:-)
Reef89 Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Ja billige LED uten canbus (noen med også) forstyrrer, men skal ikke forstyrre alle kretsene/ alle pærene. Her skriver jo trådstarter at alle pærene utvendig blinker/ flimrer. Og btw så er jo LCM er svakhet på E39.
m520 Skrevet Mai 17, 2013 Skrevet Mai 17, 2013 Alle pærer på bilen min blinka, både utvendig å innvendig når den var sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå