icemanM5 Skrevet Mai 18, 2013 Skrevet Mai 18, 2013 Noen som vet hvilken farge det er på den ledningen som gir strøm til de oransje spot'ene i interiørlykta ved innerspeilet i taket...? Jeg har prøvd å bytte lampe der, men får fortsatt ikke liv i de jævla spotene.... :/
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Grå med rød stripe er fargen for de orange diodene.
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 lagunilla skrev: Har du sjekka sikring? Lyser det under døra? Min 97.mod har ingen lys under dørene... :/
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Saltkjelen skrev: Grå med rød stripe er fargen for de orange diodene. Takk takk, skal sjekke om det kommer strøm i den
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 icemanM5 skrev: Saltkjelen skrev: Grå med rød stripe er fargen for de orange diodene. Takk takk, skal sjekke om det kommer strøm i den Jeg har faktisk ikke noe ledning med den fargen på min jeg.... Har bare fire ledninger på min, og det er brun, svart, rød og en annen med noe rødt på, men ingen grå eller gråaktig med rødt på....
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Da har ikke bilen din vært utstyrt med dette. På biler som har dette fra fabrikk (en eller annen form for lyspakke) har fem ledninger til taklyset. Biler som har de orange lysene fra fabrikk har også lys under dørene.
lagunilla Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Riktig Her er min og kan bekrefte at det er grå/rød ledning som er til Dim-light.
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 lagunilla skrev: Bare lever 12V fra den røde kabelen da Men da vil jo de spotene lyse hele tiden konstant da... hehe.. Da er jeg jo tom for strøm over natta.... Men får du til å ta et bilde av den kontakten til den lykta, så jeg får se hvor på kontakten den gråe og røde ledningen skal sitte...? Tenkte å legge opp en ledning fra lysbryteren... For da virker spotene sånn som de skal, og når de skal..
lagunilla Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Nei. Bare ta spenning fra f.eks belysning fra dashbordet. En knapp, f eks asc knappen eller no.
icemanM5 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 lagunilla skrev: Nei. Bare ta spenning fra f.eks belysning fra dashbordet. En knapp, f eks asc knappen eller no. Ok. Men skulle hatt bilde av den kontakta til lampa i taket da, så jeg ser hvilken stikker den ledningen skal inn i..
lagunilla Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Det skal jeg få til i løpet av kvelden. Er ikke hjemme nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå