Gå til innhold

Sorzy's F30 328ix

Share

Anbefalte innlegg

Hallo folkens. Jeg er ganske fersk her på forumet, men er imponert over entusiasmen her inne og etter å ha eid min første BMW i 2 uker skjønner jeg hva dere mener med eierglede. Storkoser meg når jeg er ute og kjører. Skulle bare ønske det var sol hele tiden så den flotte fargen kommer til sin rett :smile:

knegkqyb7z5x5wbxajvf.jpg

di39onfupqvu3kgvt4eb.jpg

p68jj8xpbvz2amry9qtt.jpg

ctpnfrk6vo98815bms2z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å velkommen:-) gratulerer med morsomt kjørevalg:-) og ikke minst livsstil:-P flott bil du harkjøpt deg. Noen videre planer? Bilder av inni bilen:-):-)?

Takk for det! Jeg har bestilt M Performance eksos og svart grill og håper dette blir montert i neste uke. Utover det er jeg åpen for forslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med konge bil :D Ja det er noe spesielt med BMW, når man først har hatt en så skal det godt gjøres å trives med noe annet merke. Det fascinerer rett og slett :) Hvordan opplever du turbofirern? Hør hørt forferdelig mye bra omtale og skryt om denne motoren, ikke noe sekser men den overgår det meste på ytelser og effektivitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke noe sammenligningsgrunnlag med rekkesekseren og det er kanskje like greit :-o Men uansett har motor svart til forventningene så langt. Det er helt umulig å ikke dra på litt når muligheten byr seg :-) Jeg ble fortalt at full effekt ikke er tilgjengelig før bilen har gått en del km, men synes allerede nå at den går ganske bra, har vel bare kjørt 7-800km.

Jeg har 8-trinns sportsautomat og den imponerer meg. Kontante og raske skift i sportsmodus og passe myk i comfort-innstilling. Langt bedre enn DSG fra VW som jeg har erfaring med fra før...

Kan også nevne at jeg valgte xdrive. Skjønner at jeg bryter litt mot entusiastene her nå. Ikke er det rekkesekser og heller ikke ren bakhjulsdrift. Verdens undergang er nær, hehe :-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går ikke glipp av annet enn lyd når du har denne motoren, alt annet veier opp for det :) Og kan du leve uten det så hva er vel bedre enn det :wink: Ikke vær redd for å bryte tradisjonene med valg av X-Drive, gir bilen enda bedre muligheter og enda litt bedre skyv ut av svingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk! Angrer ikke et sekund på at jeg valgte Tanzanitt-blå. Blir ganske mørk når det er overskyet men med en utrolig dybde i solen.

Kanskje noen her inne har greie på navigering i musikksamlingen når jeg kobler til iPhone 5 via Bluetooth. Jeg kan bla forover og bakover, men hvordan velge artist og album uten å måtte knotte på telefonen? Og nei, jeg har ikke lest medfølgende 250 siders instruksjonsbok enda, hakke tid til det vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å velkommen:-) gratulerer med morsomt kjørevalg:-) og ikke minst livsstil:-P flott bil du harkjøpt deg. Noen videre planer? Bilder av inni bilen:-):-)?

Takk for det! Jeg har bestilt M Performance eksos og svart grill og håper dette blir montert i neste uke. Utover det er jeg åpen for forslag :-)

Grattis med kanonbil! Den blir bare bedre og bedre jo mer man kjører :) Fargen ser også skikkelig fin ut!

Leverte min til montering av performance-eksos idag, er jeg heldig får jeg den tilbake i morgen ettermiddag - skal gi rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...