Jimxd Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Pen bil, men en liten rettelse; du har en e91. e90 er sedan. Ops. Rettet den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Fredrik, spørs på mottrykket i dag. Men jeg kan sende deg litt info på pm om du vil, så slipper vi å rote til tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Gratulerer med flott bil Var ute å så på den andre de har, som er sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Da hentet jeg bilen i går. Å etter en 2-3 timers kjøretur så kan jeg bare si at jeg er kjempe fornøyd. Utrolig godt drag , å gjerrig ikke minst. Jeg sammenligner den med E39en min så blir kanskje litt dårlig sammenligning.. men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Da har jeg bestilt brilleholder som jeg så Frode D bestilte til sin! Har irritert meg litt over at det er ingen sted å legge mobil og småting utenom i midtarmlene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Da var chipping bestilt, skal chippes i morgen. Gleder meg til å kjenne på forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusSør Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Motor er god for veldig mye (med rett modifiseringer - oppimot 400hk). Men det krever at en bytter en del deler. Automatkassa på disse er det svake leddet, deler kasse med 2,0d. Dette gjør at du får vibrasjoner fra fjærene i Lock up clutchen i converter (samme som dm svinghjul vibrasjoner). Derfor må man være forsiktig med hvordan man setter opp karakteristikken, og bruke gir spesifikke momentbegrensere. Vi har "steg 2" 265+hk (fjerner da part filter) som akkurat går. Vi kan ta ut litt mer med å jobbe med momentkurve oppimot tilstand på converter på den spesifikke bilen. Steg 3 er satt til 285hk, og egentlig forbeholdt manuelle biler. Steg 4 foreløpig satt til 330hk, også her manuelle biler. Greia med partfilter er at det puster veldig bra på nyere biler, og veldig dårlig på godt brukte biler. Derfor tar vi ikke ut mer enn 250hk uten også å fjerne dette. Det er naturligvis mulig å tøye strikken lengre om part filteret er i god stand (evt bare la den justere seg kraftig ned når mottrykket stiger), men vi har valgt å legge nivåinndelingen der den er. Fredrik, tar det ikke personlig Det bør ikke du gjøre heller edit: Veldig enkelt å bruke sånne "gjør det selv" produkter. Husk mva på den prisen. -TRF Leter etter samme type bil, bare lci med manuell. Hvem chipper disse til 330? Og bytter det som skal til for å få ut det jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Da var bilen chippet , å det eneste jeg kan si er : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Da var bilen chippet , å det eneste jeg kan si er : Hvilken chip har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Hvilken chip? Litt vanskelig å si, det ble koblet en maskin til ECUen , så er programvare som ble lastet opp. Men tallene er 255 HK og 500 NM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Hvilken chip? Litt vanskelig å si, det ble koblet en maskin til ECUen , så er programvare som ble lastet opp.Men tallene er 255 HK og 500 NM. Ja er med på den. Hvor gjorde du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 I Kristiansand. Bestchip.no. Fikk kopi av original programvare om jeg vil tilbakestille også. God service og hyggelig fyr som driver det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Da skal jeg få en flink kar til å foliere listene mine! Klarte ikke holde meg lenger !! haha kanskje foliere grillen også, får se! Blackline lykter og soting blir det neste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Carshine som skal foliere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå