Gå til innhold

Mpoorkar sin E39 M tech (Solgt) - E60 525D M sport (solgt)

Share

Anbefalte innlegg

Det ble utrolig bra! :D

Har du link til de lyktene dine med angel eyes`a dine? :)

Skulle du ikke selge bmwen eller klarte du det ikke siden den har blitt så fin nå? :)

Takk skal du ha! Skal sjekke om jeg finner link :)

Skal kjøpe meg ny Bmw, så tenkte at det ikke er vits med så mange biler utafor, men tenkte jo ikke på audien utafor, så skal selge audien. E39n beholder jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå husker jeg ikke helt, men det er ikke så mange sikringer til lys på E39. Kan fort skje at lysmodulen tar kvelden ved uvettig skruing. Ikke tøft..

Hm.. Tåkelyset fungerer med vanlig pærer, men med Xenon kitet så røk pærene. De begynte å gniste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, været traff her ganske greit og, stressa skikkelig med og få vaska bilen ordentlig, så var akkurat ferdig i det det begynte og regne :)

Til den prisen ville jeg nok ha gått for F-serien av 7ern, den er jo ikke så mye dyrere, samtidig syns jeg den nye er mye penere :)

Men til E39en din, shadowline hadde blitt bra, med M5 speil også skulle du hatt leppe spoiler bak vis du ikke allerede har det :)

edit : Hva med lemon yellow i tåkelys? Hvite angel eyes og gule tåkelys ser jo litt tøft ut, jeg skal ha det når jeg får ny fanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, været traff her ganske greit og, stressa skikkelig med og få vaska bilen ordentlig, så var akkurat ferdig i det det begynte og regne :)

Til den prisen ville jeg nok ha gått for F-serien av 7ern, den er jo ikke så mye dyrere, samtidig syns jeg den nye er mye penere :)

Men til E39en din, shadowline hadde blitt bra, med M5 speil også skulle du hatt leppe spoiler bak vis du ikke allerede har det :)

edit : Hva med lemon yellow i tåkelys? Hvite angel eyes og gule tåkelys ser jo litt tøft ut, jeg skal ha det når jeg får ny fanger :)

Var helt sykt! Har glass veranda, og hørtes jo ut som det skulle knuse!

Haha heldig der da :D

Har M5 leppa på bagasjen også :) speilet sendes fra USA 5 august så regner med å få det om 2 ukers tid.

Har bare titta på et par Bmw, står mellom 7er , E60/e61 eller e90(?) coupe så får se..

Og når det gjelder gule fil til lykter så er det noe jeg ikke liker.. Har akkurat sota de mørke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt svart plasti dip etter at jeg har sjekket litt så er det mulig å plasti dippet listene til "shadowline". Har også tenkt til å bytte ut panseret med ekte carbon + luft uttak. Panseret jeg har nå er litt rust på ved kanten over lykta høyre side + små steinspruter osv, så tenker heller å bare bytte ut hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...