crusher88 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hei, jeg forsøker å skifte toppdekselpakningen på min e39. Jeg følger en DIY, men på min bil har jeg en ekstra ledning som er skrudd fast med en kabelsko. Problemet er at jeg ikke klarer å løsne mutteren uten at kabelskoen følger med. Jeg er redd for å knekke kabelskoen. Det virker som om kabelskoen sitter mellom to muttere, men jeg klarer ikke å løsne på dem uavhengig av hverandre. Se bilder for bedre forståelse. Noen som vet hva denne ledningen er, og hvordan jeg går frem for å løsne den? Vil helst slippe å kappe den, og sette på ny kabelsko.
glue Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 om du får til å skifte toppdekselpakning må du vel få til å bytte en kabelsko??
crusher88 Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 om du får til å skifte toppdekselpakning må du vel få til å bytte en kabelsko?? Skal nok alltid klare det, men nå var det ikke hvordan man klemmer på en kabelsko spørsmålet dreide seg om Ser ikke ut som om bildene kom med i første post.
miata Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hold fast den nederste mutteren. Løsne den øverste.. Evt stramme den nesterte litt mens du løsner den øverste..
Mr.Goodisland Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Ja denne skal løsne ganske lett. Der er foressten jording så vidt jeg vet.
bmw_roadkill Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hold fast den nederste mutteren. Løsne den øverste..Evt stramme den nesterte litt mens du løsner den øverste.. +1
crusher88 Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Takk for svar! Da benytter jeg bare rå kraft på denne, så får kabelskoen briste eller bære.
Otis Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Du kan jo evt holde igjen kabelskoen med en tang eller et skrujern da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå