Gå til innhold

Min Orientblau 2004 BMW E46 320d Touring - Bredding


 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpe orginal m3 fanger kapp den på midten å få noen som kan plastsveise til å skjøte på et stykke?

Har har jeg ikke snøring mtp lister og defuser

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Nja, tror det blir litt rart :P Har tenkt litt på å snitte opp fangeren på sidene og dra ut. Og så bruke glassfiber eller noe i den duren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom hele tråden din, fyfan for en bil! Perfekt e46 touring dette :D Ang. style 166 felgene du hadde en gang i tida. Du har ikke tilfeldigvis disse fortsatt og vil selge? :D

Tusen takk! :) Har de desverre ikke lengre, solgte de til en kompis for en stund siden. Men bilen og hjula er forøvrig til salgs :P http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52923697&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Har de desverre ikke lengre, solgte de til en kompis for en stund siden. Men bilen og hjula er forøvrig til salgs :P http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52923697&searchclickthrough=true

hehe, får få han til å bare selge hjula :P Nei har bil så, men den e39 var veldig fin den og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei.

 

Heftig Bmw du har, og værre ska den bli ser jeg... :)

 

har kjøpt meg en 01 mod e46 320dat Orientblau med ymse feil,

sku hadd ny frontfanger og egentlig bakfanger og du er ikke intresert i å selge dine så slipper du å ødelegge noen fangere da du må lakke di opp igjen lell hvis du skal bygge de om.

 

hvor har du kjøpt framfanger evnt ? bra passform. 

 

MVH Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Heftig Bmw du har, og værre ska den bli ser jeg... :)

 

har kjøpt meg en 01 mod e46 320dat Orientblau med ymse feil,

sku hadd ny frontfanger og egentlig bakfanger og du er ikke intresert i å selge dine så slipper du å ødelegge noen fangere da du må lakke di opp igjen lell hvis du skal bygge de om.

 

hvor har du kjøpt framfanger evnt ? bra passform. 

 

MVH Trond

Takk! Du er nok for seint ute, har allerede kappa i stykker frontfangeren :P Og bakfangeren må jeg nesten ha selv da den koster såpass mye ny fra BMW, Men fangeren får du kjøpt på GS, passformen er så som så.. Men helt grei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...