AndreasW Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Har kappa ut en del av fangeren for å få den såppass langt opp Og orginaleksosen er vel 2.5'' i diameter Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Åja Brukte du bare klemme for å få på eksosen eller sveisa du? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Sveisa hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malin Suther Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Du var på Gatebil i helga med den var du ikke? Så den, helt sykt fin! Ga mye inspirasjon til hva man vil gjøre med sin egen 320 touring, du har gjort en fantastisk jobb med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Var på gatebil den her ja Veldig pen bil Jeg fikk deg til å slippe bilen helt ned på bakken når du kom kjørende på party campen om du husker haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Var på gatebil den her ja Veldig pen bil Jeg fikk deg til å slippe bilen helt ned på bakken når du kom kjørende på party campen om du husker haha Det er godt mulig, var ikke eneste gangen jeg gjorde det Morsomste var å se folk gi tommel opp når jeg kom kjørende med den helt opp, for så å slippe den helt ned. Det blikket man får da er priceless! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
filip320 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 ka frontleppe har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 ka frontleppe har du? Hadde Hamann leppe tidligere, nå har jeg csl-splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Noen nye bilder Kegel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Syykt nice bil og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
filip320 Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Hadde Hamann leppe tidligere, nå har jeg csl-splittere ok kor kjøpte du hamann leppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Hvor kan jeg få taki slikt gtr panser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 ok kor kjøpte du hamann leppen? Kjøpte den av en kompis, men får vel taki på ebay regner jeg med Hvor kan jeg få taki slikt gtr panser? GS Bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kird3x Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Hei! Virkelig et stilig eksemplar! Hva slags type frontfanger du kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Sykeste E46n! nesten litt glad eg ikkje har sett an i virkeligheten for da hadde eg nok kjørt av veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå