AndeRsen94 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Hellsike for en bil! Her følger jeg absolutt med Bruker du bilen om vinteren ? Eventuelt Åssen er det med luft og vinter ? minusgrader osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet November 8, 2014 Share Skrevet November 8, 2014 Hvilke Angle eyes har du? og er det led eller xenon du har i grøftelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Hellsike for en bil! Her følger jeg absolutt med Bruker du bilen om vinteren ? Eventuelt Åssen er det med luft og vinter ? minusgrader osv? Takk! Brukte den på vinterføre første stunda, men nå er den stort sett parkert når det er snø Luft fungerer greit i minusgrader det, så lenge du ikke har kondens i systemet osv, da kan fort slanger og belger fryse. Var 20 minus på det verste hos meg, men fungerte fint for det Hvilke Angle eyes har du? og er det led eller xenon du har i grøftelysa? Ebay Ccfl-ringer. Har hatt begge deler Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Ingen vei tilbake nå! MagnusHN, Dal-z, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Holy shit Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Fy så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 haha, sjukt ! blir til å sitte limt i buene di hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Gleder meg til ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Hehe, du er rå!! ) blir temmelig heftig det her!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Gæærn du som tør å begynn med nå sånt prosjekt! E det film på innsida, den svarte stripa du har oppi frontruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Rått! Blir spennende å se hvordan du gjør det med overgangen mellom skjerm og fanger. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Rått! Blir spennende å se hvordan du gjør det med overgangen mellom skjerm og fanger. Det er jeg også spent på Kanskje kjøpe orginal m3 front fanger? Bak blir det større problem trur jeg [emoji54] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasW Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 haha, sjukt ! blir til å sitte limt i buene di hjula Litt usikker på hvordan jeg skal ha hjula, men tror jeg bygger buene sånn at jeg får de innom/tuck. Så får jeg evt kjøre på med spacere og mere strekk senere Gæærn du som tør å begynn med nå sånt prosjekt! E det film på innsida, den svarte stripa du har oppi frontruta? Gikk et kaldgufs gjennom kroppen når jeg satte stikksaga i skjermen ja Vanlig solfilm som er lagt øverst Rått! Blir spennende å se hvordan du gjør det med overgangen mellom skjerm og fanger. Det er jeg også spent på Kanskje kjøpe orginal m3 front fanger? Bak blir det større problem trur jeg [emoji54] Sent from my iPhone using Tapatalk Usikker på hva jeg skal gjøre der enda, så tar gjerne i mot tips og ideer M3 fangern tror jeg blir for smal faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 Kjøpe orginal m3 fanger kapp den på midten å få noen som kan plastsveise til å skjøte på et stykke? Har har jeg ikke snøring mtp lister og defuser Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå