Otis Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Hallo En meget markant dunkelyd/klunkelyd, absolutt metall mot metall ved kjøring opp en nedsenket fortauskant med sving til høyre. Hva er det som er defekt? Bærearm eller casterstag? Gjelder E39.
Alpejohn Skrevet Mai 22, 2013 Skrevet Mai 22, 2013 Hei, Det er vel litt vanskelig og si, men hadde en lyd selv og bytta alt bortsett fra bærearm eller sporstag eller hva det er dem kaller det, det som står rett ut Viste seg og være dette staget.. Må vel prøve og bryte på staga og se om det er noe slakke.. Eller bytte alt Får billig i tyskland av merket lemforder, jeg bytta ut alt forran og bak.. Bli bare kos etterpå
Otis Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Skrevet Mai 24, 2013 Ja, det var det jeg trodde. Må vel ta av hjulet å inspisere litt.
Otis Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Det viste seg å være svært enkelt å lokalisere feilen, det var bolten til bærearmen på foringen som var slakk. Har nok glemt den litt da jeg rota borti der ved skifte av xenon høyde regulator i vinter. Kjørte bilen på 2 bukker som jeg hadde og strammet det jeg var kar om, da det var trangt til momentnøkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå