GøranSB Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Vært slapp til å oppdatere her.. Motor og gir har vært nedi ei stund nå men sliter med å få plass til e28 535 radiatoren, må vel kappe litt. Kommer bilder straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Denne skal jeg lese når jeg får tid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Denne skal jeg lese når jeg får tid:) Må du gjøre ja! Fikk endelig sett din med nyfelgene i dag å, ble sykt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Noen bilder etter motorbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316gefaren Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 S38B36 har vell 2x2,5" orginalt så den eksosen må vell lage litt baktrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 S38B36 har vell 2x2,5" orginalt så den eksosen må vell lage litt baktrykk? Jeg har 3" på min s38b38, funker fint det! Dog 2 små lydempere. Huske på at katalysator etc også gir dårlig flow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå