hylle Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Bygd meg en E30 slik jeg vil ha den, dessverre en sedan men.. Synes den har blitt kul allikevel. Specs : Zinnoberrot 1986 mod, originalt var den sølv, men bilen er lakkert, donorbil var zinnoberrot. Eugodkjent for et par uker siden etter bygging. 0 feil. kmstand er på 295.xxx Svært lite rust for km.standen. Donorbilen hadde rustfrie dører osv. (import) Motor: Satt inn M20B25 -Matt sort innsug -Sort toppdeksel -Nye plugger -Nytt oljefilter og castrol olje. -Ny innsugsbelg -Nye kjølevæskeslanger -nye vakuumslanger. -Nye pakninger minus toppakning. -Ny viskosekobling. Understell: -Nye støtdempere foran og bak -40-60 Eibach fjærer. -Nye Borra og slissa skiver og klosser foran. -Nye skiver bak + klosser. -Nye bremseslanger foran og bak. -Ny castrol bremsevæske. -3,68 LSD sperrediff. -Nye bærearmsforinger -Nye ytre endeledd. -ABS bremser. Interiør : -Sort sportskinn -Store kjørecomputeren -4x El vindu -El soltak. Eksteriør: -Bygget om til facelift foran og bak. -Mtech 1 vinge. -Sorte de lykter foran. -Tåkelys -Sorte sideblink. -Hvite blink foran. Felger : -6mm spacere foran. -Welsch Spezial -8,5x17 - 215-35-17 -10x17 - 235-35-17 Ellers har bilen Automatgir og Aircondition. Planlegger å bygge om fra automat til manuell snart, har montert inn manuell pedalstell. Har også liggende komplett Simons eksos som jeg skal montere. Får legge ved noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Veldig fin Hylle, ikke felger etter min smak men bilen så svært pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Der var den ja! Fin bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Veldig fin Hylle, ikke felger etter min smak men bilen så svært pen ut Takker! Liker de hjula jeg.. hehe, de er veldig sjeldne, så er glad for jeg fikk tak i de! Minner litt om brock b1, men er welsch spezial Skal få montert simons eksos iløpet av en av dagene tenkte jeg. spent på lydbildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 flott e30 Hylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 nå er alle e30r sedan da men rød gammal bmw er like fint hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Fått på simons eksos nå Ble fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Nice! har du en videosnutt til oss med godlyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 Skulle jo ha med denne til E30Meet, men det ble fullt i hengeren gitt, så det ble E30Meet uten E30 for min del, denne gang., kommer sterkere tilbake! Må bare få logistikk kabalen til å gå opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Heeeelt riktig farge! Jeg er kanskje litt inhabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Nydelig denne bilen din mister! Synd den ikke fikk være med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ekeberg Utsikten og telthusbakken nice . Ser veldig pen ut denne Hylle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå