Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Om påken får titte nedi der, vil de garantert tro det er lystgass. Da må du bare jatte med de. :D

Kjempeflott utført arbeid. Morro å se hva resultatet blir.

Uansett har det vært morro å følge med på bilene du har hatt også. Ganske så forskjellige biler må jeg si, men alle har hatt et felles likhetstrekk. Det er jo selvfølgelig brukbar senk, og fete felger. Stå på. :applause:

Var en på facebook som sa at jeg manglet bare NOS-merkene. :lol:

Takk for positiv feedback!

creds :)

:)

Et pent stykke arbeid du har gjort. :)

Hva er det som bestemmer størrelsen på tanken og hvor stor er "minstekravet"? Trenger man egentlig tank om man kun skal heve/senke en gang i blant (og ikke bryr seg om hastighet og denslags)?

Om påken får titte nedi der, vil de garantert tro det er lystgass. Da må du bare jatte med de. :D

Det er naturligvis kompressor og tank til hornet. :)

Takk!

Størrelsen på tanken er vel bare hvor mye du vil ha på lager og hva man har plass til. 3 gallon er de minste tankene tror jeg. Med fullt airride-system så må man nok ha tank for å få nok luft til alle belgene. Om man har aircups på coilovers er det nok med kun kompressor og ventilblokk/slanger.

Får si at det er toghorn :P

Komplett rått utført!

Kjøpte du bare tank, kompressor og E-Level først så bestiller du fjærbein og puter nå? Koffor ikkje i den komplette pakken?

Takker!

Ja, kjøpte management-pakken først. Det ble sånn pga økonomi. Det koster 15k kun for managament og så ca 15k for putene og dempere/fjærbein. Er ikke så lenge siden jeg kjøpte bilen, så har ikke et hav av penger til overs. :P

Går veien det her Frode. Tøft ;)

Takker! Såg du hadde fått instagram, omsider. :P

So clean! I love it! ;)

Takk!

Stort bedre kan det vel ikke bli ;)

Merker jeg sitter å tripper litt og venter på noen feite hjul og resten av luft-utstyret her nå :lol:

Takk du! Tror du ikke jeg tripper? Ville helst vært ferdig for lengst :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lassen: Har faktisk akkurat lagt inn bestilling hos bagriders på resten. De må lage fjærbeina så er spent på hvor lang tid det tar...

MagnusSør: takk for skryt :) er veldig fornøyd selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digget 320den din å har virkelig troa på denne;) er storimponert over bagasjerommet, ser jo ut som det er levert slikt orginalt;) gleder meg til å følge med videre her;) du har forresten ikke tenkt på airjacks(eller hva det når heter) sånner som løfter opp bilen for feks bytte hjul etcetc bare med å koble til en luft slange. er vell bruk en del på banebiler å slikt. hadde jo vært litt kjekt/tøft med det når du har en tank i bagasjerommet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte nok samme styringssystemet som deg :) 'E level management package with touch pad' artig å få det som en app på telefon! ;) hehe

Også har jeg bestillt sånn universal belgekitt som må sveises.. iom at jeg skal ha de på min e28 :)

Når får du belgene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Hadde kjøpt universelt også om jeg måtte sveise i utgangspunktet, slik som på e34 og e30.

Vet ikke når det kommer men de må jo lage fjærbeina først så det tar sikkert to uker før de er hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...