awt Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Hvordan blir det om du bruker takbøyler på folierte rails? Vil ikke folien lett ta skade av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Enig! Kan ikke helt forstå hvorfor jeg ventet så lenge med dette! Hartge Felgene er forresten 10,5x22 ET 40 med 7mm spacer og 12x22 ET 40 med 15mm spacer. Er plass til mer men dette er orginalt fra Hartge, det kan hende det blir større spacere til sommern. Har nå monter 10mm foran og 25mm bak på vinterhjula. Har og ettermontert orginalt ryggekamera, skal inn og programmere dette i neste uke sammen med diverse annet. Har "chiptuning" på gang også... Takker for opplysningene. Ser det er ikke så himla langt fra slik breyton hjulene mine står i buen da. Lurer på om M-sport bredderene er littegran bredere. Jeg ser at dine hjul kommer 1mm lenger ut en det mine bakfelger gjør, men det kan se ut som du har litt bedre plass. Mine er 11,5 et35 med 15mm spacer. (breyton leverte med 10mm spacer) og foran har jeg 10 et30 med 5mm spacer. Bak er jeg da kant i kant. Men jeg ser at du kan fint kjøre 10mm spacer forran. Vinterhjulene mine er helt kant i kant med en rettholt. Og de er 10et23. Ble bra nå med sorte lister og takrails. La nå ve to bilde av vinterhjul testingen min jeg bare for morro skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Hvordan blir det om du bruker takbøyler på folierte rails? Vil ikke folien lett ta skade av dette? Folien er ikke sikkert den tåler takbøyler nei, men det kan også gå om man er forsiktig. Det vil ikke bli noe problem her i gården, kommer aldri til å kjøpe takstativ. Da hekter jeg heller på hengern... Takker for opplysningene. Ser det er ikke så himla langt fra slik breyton hjulene mine står i buen da. Lurer på om M-sport bredderene er littegran bredere. Jeg ser at dine hjul kommer 1mm lenger ut en det mine bakfelger gjør, men det kan se ut som du har litt bedre plass. Mine er 11,5 et35 med 15mm spacer. (breyton leverte med 10mm spacer) og foran har jeg 10 et30 med 5mm spacer. Bak er jeg da kant i kant. Men jeg ser at du kan fint kjøre 10mm spacer forran. Vinterhjulene mine er helt kant i kant med en rettholt. Og de er 10et23. Ble bra nå med sorte lister og takrails. La nå ve to bilde av vinterhjul testingen min jeg bare for morro skyld. DSC_0656.jpg DSC_0658.jpg Jeg syns det er bra med plass i buene som det var, mest bak. Jeg innbiller meg at m-sport buene er litt breiere men det vet jeg ikke sikkert, eneste som er sikkert er at de sluker noe vanvittig med hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sopihop Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 --- pen bil - men henger er altså bedre looking enn takboks. Tja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 For vårt bruk så er det mere praktisk, det eneste vi ikke får med oss inne i bilen er byggevarer og båten så det havner på henger'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Vurderer å senke min x5. Hvordan ble komforten etter senk? hvor stor senk er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Det senker vel 30-40mm. Kunne gjærne vært litt mer for min del. Det er omtrent som og kjøre med vanlig m-sport understell. Kanskje bittelitt stivere men det er jo hjul som ødelegger komforten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Det senker vel 30-40mm. Kunne gjærne vært litt mer for min del. Det er omtrent som og kjøre med vanlig m-sport understell. Kanskje bittelitt stivere men det er jo hjul som ødelegger komforten.... Er det du som selger vinter hjulene dine på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Stemmer det, eller, de vurderes bare solgt. Sjekke markedet litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Har bare dårlige mobilbilder foreløpig men hjul, 10,5 x 22 med 295/30 og 12 x 22 med 335/25 med tilhørende Hartge spacere og H&R senkesett er montert. Fjærnet samtidig X5 merket på bakluka. Dette ble lekkert og stilrent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Hvor kjøpte du rygge camera kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 Det er kjøpt hos Gs Bildeler. Orginalt Bmw ettermonteringskit. Har Orginale titan nyrer til overs om noen er intr. i de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Pris på nyrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Pris på nyrene Titan er jævla fint på grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Har nå fått lakert vinduslistene i sort høyglans samt kjøpt performance nyrer..skal legge ut bilder etter hvert Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå