Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har et problem med bilen min, bilen starter og går fint, men så fort jeg skal kjøre og setter på kulde inne i bilen begynner temp måleren og nærme seg kokepunktet, men så fort jeg setter på full varme som blåser opp ifra motoren går temp måleren litt tilbake igjen, og så fort jeg har stoppet den etter den har vært så varm står vifta og går en stund. trenger hjelp!

Skrevet
Hei! jeg har et problem med bilen min, bilen starter og går fint, men så fort jeg skal kjøre og setter på kulde inne i bilen begynner temp måleren og nærme seg kokepunktet, men så fort jeg setter på full varme som blåser opp ifra motoren går temp måleren litt tilbake igjen, og så fort jeg har stoppet den etter den har vært så varm står vifta og går en stund. trenger hjelp!

Tempraturføler kanskje? ;)

Skrevet

Når du setter på varmeapparatet på full varme drar du jo bort en del varme fra kjøleanlegget,hvis det er viskosevifte på bilen kan fort hjertet være dårlig kansje?

Skrevet

Kan være viskosekobling og/eller den elektriske vifta som står foran radiatoren. Hos meg var begge de 2 kaputt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...