Howrd Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Koed skriver jo "Vi har haft motoren startet og og den lyder meget sund. " Hvorfor ikke bare reklamere til Koed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evenol Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Jeg hadde også tatt en runde med Koed. Men hvor lenge sto den og gikk, da? Kan hende at det bare går seg til hvis den har stått lenge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howrd Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howrd Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Jeg hadde også tatt en runde med Koed. Men hvor lenge sto den og gikk, da? Kan hende at det bare går seg til hvis den har stått lenge. Den sto å gikk i ca 1-2 min, men lyden forsvant ikke.. Jeg håpet også at den gikk seg til, prøvde å gi på for å få olje rundt i systemet osv, men den gikk seg ikke til. Som beskrevet over, så var oljetrykk ok, så vet ikke hva problemet er.. Kontaktet Koed med en gang, og de ytte veldig god service ved å sende en ny med en gang. Har jeg hatt bedre tid skulle jeg ha sett på motoren, men med hus, oppussing og unger, så strekker ikke tiden til.. Flott kundeservice av Koed da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howrd Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts