Kattlikzm Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 så utrolig kjipt :/ Får håpe du får fikset det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Steike skikkelig trøkk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Lenge siden jeg i det hele tatt har vært innpå her... Men faen som jeg savner bilen min idag :/ får vondt i magen av å tenke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Hvordan går det da? Blir den fikset igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Har vært veldig stille fra forsikringsselskapet, og jeg har hatt mye annet å gjøre. Men idag, rett etter jeg skrev her tok det seg opp, dog ikke noen avklaring av noe, men nærmer seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 19, 2013 Share Skrevet November 19, 2013 Får håpe du får den tilbake i tipp topp stand da Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Heeey, nærmer seg nå! Vet ihvertfall at forsikringsselskapet er på min side. Er vell egentlig en ganske enkel sak, men motpart vil selvfølgelig ikke miste bonus. Uansett er jeg ganske sikker på at dette går rette veien! Pul en ælg, d e hælg! powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 ganske fin E38 du har der ja! Synd med kræsjen.. Men får håpe du får den på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Endelig skjer det noe. Tryg glemte av saken, så har nå gått to måneder mer enn nødvendig. Men blir tatt takst på bilen nå, så får jeg håpe på det beste. Savner virkelig bilen da jeg nå kjører en Ford mondeo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Trist å se en fellow E38-eier i en slik situasjon...men du er nok snart på veien igjen Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Taksten på reprasjonene ble over 150k.. Jævla dyre biler å få deler til desverre, så har gått med hodet i asfalten i hele dag. Det var helt til jeg kjøpte en strøken delebil for en betydelig mindre sum enn taksten! Hell yeah! Gleder meg til dette er i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Haha, ble litt lei meg selv etter jeg hadde lest øverste linje... Men dette høres jo bra ut! Har du bilde av delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Hehe, ja jeg har sett mørkt på det i hele dag Nei ikke nå. Men den er strøken, mye gode deler, blant annet alpina frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Konge Henta du i Norge eller Sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Norge APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå