///Driftking Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Ja, her har det ikke skjedd stort siste året gitt! Har i grunn bare fått den igjennom EU uten feil, byttet litt pærer, klosser og skiver. Å nå må jeg jaggu bytte sensoreren i kardangen til speedometeret og motstanden i kupevifta. Synes denne gamle cab'en har vært snill, kostnadsmessig, over disse 2 sesongene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Noen planer for kommende sessong da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Tja, mulig noen nye felger, litt mer senk bak og prøve å få takk i no farge til soft toppen. Om noen har Moen ide om hva som kan brukes til å få farget opp soft toppen, og hvor man får tak i dette, hyl ut!! Tar imot tips med åpne armer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Har egentlig ikke sansen for E36 cab, men denne var jo fin Om jeg skulle endret en ting på denne bilen, så hadde det definitivt vært felgene. Men det er jo selvsagt en smaksak. Følger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Jeg er helt enig med deg! Jeg skal faktisk handle nye bbs lm 17" i løpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lockheed Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Var eier av denne bilen noen år, savner den fortsatt når sola titter frem... moro å se at den blir tatt vare på, håper på nye bilder med bbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå