Gå til innhold

e39 523I man -98

Anbefalte innlegg

Her er litt om min 523I. Den ble solgt ny av Egil Stenshagen. Fjordgrå met 310, sort sportsinteriør, xenon, regnsensor, farget frontrute, treint, skipose, elvindu bak, just midtarmlene..

Jeg har oppgrader den med H&R cup-kit, M-techII stag frem 25mm, M5 stag bak 16,5mm, fjerbenstårn stag, Alpina softline 8-9x18" med Michelin PS2, Alpina frontspoiler, Alpina instegslister, US-front og baklys, 540I grill.

http://images.bimmers.no/files/mfqgu85c1mixvjm86q33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du å trykke på "full redigeringsfunksjonalitet", som er plassert under boksen man skriver innlegg i? Der kan du laste opp bilder fra datamaskin.

Evt. Trykker du på samme knappen som nevnt over, limer inn direkte link fra hvert bilde fra f.eks photobucket.com. Deretter markerer du linken, og trykker på "IMG"-knappen. Da blir linken kodet til å vise et bilde i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk folkens :) Spacere frister litt, men det er ikke mye klaring..

Hadde planer om Alpina diffusor parra med Supersprint eksos, men får ikke kjøpt diffusoren da jeg ikke har en org Alpina B10. Har til og med vært i kontakt med Alpina i Buchloe ut hell..

Oppgradering av høytalere, Alpina ratt, instrumenter og kanskje et antrasitt innertak står på ønskelisten.

Får se om jeg tar turen til Bud (GS) på treff om lørdagen vist jeg tørr og stille ut.? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk folkens :) Spacere frister litt, men det er ikke mye klaring..

Hadde planer om Alpina diffusor parra med Supersprint eksos, men får ikke kjøpt diffusoren da jeg ikke har en org Alpina B10. Har til og med vært i kontakt med Alpina i Buchloe ut hell..

Oppgradering av høytalere, Alpina ratt, instrumenter og kanskje et antrasitt innertak står på ønskelisten.

Får se om jeg tar turen til Bud (GS) på treff om lørdagen vist jeg tørr og stille ut.? :)

Det burde du absolutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte ut på GS, kom litt sent frem da. Det er vist M5-looken som fremdeles råder, noe som jeg synes er alt for vanlig.. Overasket over fraværende kunskap om Alpina blant BMW entusiaster..

Mye pent å se, men litt for stor dominas av e36/46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente mer at det var ekte m5'r eller hva man skal kalle det :P jakobm5 sin, FTE sin, min og løken sin snøkamo iallefall.

Men når det er sagt så er det kult at folk går andre veier, for e39 kler mye! Digger at du går for alpinalook, samme som at lasseln går for "simply clean" med org facelift ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...