awt Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 Merkelig at det er gjort slik. Jeg endte forøvrig med å kjøpe en ny støtfangerbjelke med feste for eksos (lik den som er avbildet lengre oppe), men har (sjokkerende nok) ikke fått somlet meg til å montere den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Merkelig at det er gjort slik. Jeg endte forøvrig med å kjøpe en ny støtfangerbjelke med feste for eksos (lik den som er avbildet lengre oppe), men har (sjokkerende nok) ikke fått somlet meg til å montere den. Ja, veldig merkelig! Kjedelig at de bytter på noe som kunne gjort det enkelt å bytte eksos Hehe er vel ganske fort gjort om man først setter i gang, men sånn er det her også iblant.. comboxen har nå ligget i mange månder i samme esken den kom i... har ikke fått somla meg til den heller! Jeg så jeg hadde skrevet tidligere i denne posten at tauekrokhullet ikke passet med fangeren, jeg kan nå bekrefte at den Thule støtfangerbjelken som ble montert på bilen min da de monterte det avtagbare tilhengerfestet, mangler hull for å skru i tauekrok.. Er altså ikke noe hull for tauekrok i det hele tatt bak.. genialt av Thule.. Endret Januar 5, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå