Logitech663 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hei! Jeg har en e93 og jeg ser etter dobble eksos til min bmw e93 320i. Jeg ser også etter en god lyd. Noen som har tips til meg. Merke osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Henger meg på her. Noen som har noen erfaringer. Simons,supersprint eller Bmw performance? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Bmw performance, bolt on og en fin lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Eisenmann? Se om de har på schmiedman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico9311 Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Tenker du hel dobbel eksos har jeg hørt eisenmann er bra. Selv har jeg bare dobbelt endestykke fra dtm, noe som også gir en ganske god lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ok. Takk for svar. Lurer på å gå for Bmw Performance. Noen som har hørt lyden på dette på en 320ia n43 motor? Vil ha litt grommere lyd på vanlig kjøring. Er fin lyd nå når man drar på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murena Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Ok. Takk for svar. Lurer på å gå for Bmw Performance. Noen som har hørt lyden på dette på en 320ia n43 motor? Vil ha litt grommere lyd på vanlig kjøring. Er fin lyd nå når man drar på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 7, 2013 Share Skrevet August 7, 2013 Veldig fin lyd i performance, ikke for mye og ikke for lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech663 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Takker alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Gå for Eisenmann! Anbefales på det varmeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå